Inlägg från: glitterkorn |Visa alla inlägg
  • glitterkorn

Linköping, någon?

Love (Hunden) mår mkt bättre nu ! Blev jätte orolig att det sk bli som sist.

Finns ju redan en tråd med vart alla bor och så ( fast rätt många sidor bakåt var den ) Flört

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 2006. Bor i Skäggetorp
    Line79- Caroline 29år & Cornelia född 11/10. Bor i Saltsjöbaden, men kommer vara i linköping en del under sommaren, bor då på drottninggatan

Jag Älskar Dig Mest Av Allt Julius !
  • glitterkorn
    glitterkorn skrev 2008-05-16 16:29:07 följande:
    Love (Hunden) mår mkt bättre nu ! Blev jätte orolig att det sk bli som sist.Finns ju redan en tråd med vart alla bor och så ( fast rätt många sidor bakåt var den ) Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i SkäggetorpLillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i VallaIonea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i RydSnobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i GottfridsbergElli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i JakobsdalMissnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryddinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 2006. Bor i SkäggetorpLine79- Caroline 29år & Cornelia född 11/10. Bor i Saltsjöbaden, men kommer vara i linköping en del under sommaren, bor då på drottninggatan
    Hihi lite yr här ;P !! Inte TRÅD MEN LISTA DÅ ;)
  • glitterkorn
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-16 15:49:46 följande:
    Vi kanske skulle fika på en eftermiddag, om vi ska ta Claras igen, eftersom det var så lugnt då. Då kan Leo springa omkring utan att störa nån Vad sägs om måndag eftermiddag 14.30 igen?
    Jag fikar gärna på clars tyckte det var super bra ! Glad
  • glitterkorn
    Fika på måndag 19/5 på Claras vid dåligt väder o trädgårdsföreningen vid bra väder, kl. 14.30:

Leos och Vincents mamma
    glitterkorn
  • glitterkorn

Vad har ni för er så här på fredag kvällen då ? Glad

• glitterkorn
    Mizzz skrev 2008-05-16 23:16:30 följande:
    Fyller 25 idag så vi har firat med nåt glas mousserande och lite myskväll framför tv:n. I  övrigt har vi inhandlat grejer till en grillfest för området jag bor i, ganska mycket att handla ;) och nu blir det sova!
    Grattis ! Hoppas du haft en jätte bra dag Glad
    dinana skrev 2008-05-16 21:58:48 följande:
    har zappat mellan hockeyn på sexan och talang på fyran. tränade även 30 minuter på crosstrainern, men de 250 kcal man tjänade in på det försvann nog med chipspåsen jag åt upp efter =P
    Jag sitter vid datorn och svullar banan chips och punch pralliner känner mig väääääldigt nyttig *NOT* Räcka ut tungan
    Cia80 skrev 2008-05-16 22:11:47 följande:
    glitterkorn,Tittade också på hockeyn. Nu tittar sambon på Eureka och jag sitter och funderar på om jag ska smaska i mig några jordgubbar eller om jag ska spara dem till imorgon.
    Åh jorgubbar (och grädde) , gud så gott ! Min stora last på sommar halvåret Skrattande
  • glitterkorn
    Godmorgon !

I dag har Julius slagit rekord han sov till kvart i nio ! Skrattande Så himla skönt med en låååång sovmorgon ! Han börjar bli en riktig sju sovare som sin mor tror jag Flört
  • glitterkorn
    Cia80 skrev 2008-05-17 11:17:50 följande:
    glitterkorn,Skönt att få sova lite.Själv sov jag till 10.30, det är inte illa Vad ska ni hitta på för roligt idag?
    I kväll ska jag hem till några tjej kompisar och dricka lite vin och snacka massa strunt , ska bli jätte skoj Glad

Vad ska du hitta på ?
  • glitterkorn

Ionea : Ja det var jätte skojit ! :D
    Hade du det roligt på ullared ? Man brukar hitta mkt att göra av med pengarna på där ! ;D

• glitterkorn

Vi kommer Skrattande Till fontänen 14.30

Tror claras blir bäst i dag eller vad tror ni ?

Svar på tråden Linköping, någon?