Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Linköping, någon?

Lovelyy: Kom ju att att vi har setts förut, har inte tänkt på det förut

Cia80: Har du bott i Norrköping förut? Du är så lik nån.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Cia80 skrev 2008-05-07 21:28:05 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-07 18:06:26 följande: Ja, det har jag gjort. Känner igen dig också. Vi kanske har gått på samma skola? Vilka gick du på? Det var jättetrevligt att träffa er, kände mig som sagt lite utanför...men det är ju inte så mycket att göra åt.
    Då hade jag rätt då Tänkte fråga dig när vi stod i kön, men så kom jag mig inte för det när Leo pratade så mycket.
    Hur gammal är du? Låg o mellanstadiet gick jag på Vilbergens skola (tycker att det är därifrån jag känner igen dig), högstadiet gick jag på Ektorps skolan o gymnasiet gick jag på Thapperska skolan.
    Mizzz skrev 2008-05-07 21:09:01 följande:
    Ja, trädgårsföreningen nästa gång då! Ska vi kanske försöka bestämma nån dag nästa vecka?Jag kan inte på tisdag och onsdag, annars är jag fri.
    Jag kan alla dagar utom onsdag o torsdag nästa vecka. Fredag passar allra bäst då Leo är på dagis, men kan de andra dagarna oxå, det får ni avgöra.
    Elphaba skrev 2008-05-07 21:29:57 följande:
    Hej! Blev tipsad om tråden från min vän Glitterkorn, så jag tänkte att jag hoppar in, känner inga fler andra mammor här i stan än henne, och i övrigt inga fler människor heller i princip, så jag hänger gärna på, och följer gärna med på nästa fika om det passar :) har en liten tjej på snart 8 veckor.
    Välkommen
    Cia80 skrev 2008-05-07 22:07:01 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-07 21:38:58 följande: Jag är 27. Du? Jag gick både på Vilbergsskolan och Ektorp Så då är det väl därifrån då
    Jag är 25, så då gick du väl 2 klasser över mig. Lite kul faktiskt
    Cia80 skrev 2008-05-07 22:16:58 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-07 22:13:11 följande: Ja, världen kan vara bra liten
    Ja, verkligen

Vilket underbart väder!

Har varit på stan i flera timmar o fikat med några kompisar som jag lärde känna här ifrån FL när Leo var liten, de har barn som är lika gamla som Leo o nu har de oxå fått nummer 2.

Sen hämtade jag Leo på dagis o nu sitter vi på tomten, jag sitter o solar i bikini, Leo leker o Vincent sover i vagnen.

Vi kanske ska ta o bestämma en dag då, fredag el))ler måndag.
    Vi får helt enkelt göra en lista o sen ta den dagen då flest kan.

Fika i trädgårdsföreningen måndag 12/5:

Leos och Vincents mamma (har då med mig Leo oxå)

Fika i trädgårdsföreningen fredag 16/5:

Leos och Vincents mamma (helst den dagen)

Kikar bara in lite snabbt..
    Mår inget bra idag, har varit på min kära morfars begravning o det var superjobbigt, men ändå så himla fint i kyrkan med hans älsklings musik o allt, precis som han ville ha det.
    Men fy vad tomt det känns nu
    Ska mysa med sambon nu, han har fått trösta mig hela dagen idag.

Tackar för kommentarerna om begravningen. Idag känns det bättre.

Ja, nästa vecka ska det tydligen bli skitväder, så blir det fika inomhus nånstans istället så kan jag nog bara fredag när Leo är på dagis för han vill bara sitta still typ 5 min medan
    han fikar sen vill han springa omkring (vilken treåring vill inte det lixom ). O han blir så trotsig när han inte får springa omkring så jag tror inte att jag orkar ta den kampen då. Men eftersom flest verkar kunna på måndag så blir det ju måndag, så då får jag haka på en annan gång. Om vi inte kommer en pyttestund o sen går innan det blir världskrig

Elphaba skrev 2008-05-10 13:47:26 följande:
    Ionea: Vart hittade du en vettig solhatt i liten storlek? Tycker inte jag hittar någonstans :/Om det ska bli dåligt väder nästa vecka kanske vi ska sikta på måndagen för fika, eller vad tror ni?
    Ska tydligen bli skitväder på måndag oxå.
    Men det hinner väl ändra sig säkert.
Svar på tråden Linköping, någon?