Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon?

Elli80 skrev 2008-06-17 10:58:26 följande:
    Ciccielv: Nu är du med i listan. Vad fruktansvärt med all värk och så frustrerande att de inte hittar källan till problemet! Vad roligt att du syr, jag väntar på inspiration men jag hittar den inte för tillfället. Har du nogot roligt sytips för att få fart på mig? Har hittills bara sytt ett par gardiner til lillemans rum...
    ja man blir ju inte glad när de inte hittar felet.just nu syr jag solhattar och finklänningarGlad.men imorrn ska jag jag efter knappar och tyger så man kan sy ännu mer
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    dinana skrev 2008-06-17 12:02:09 följande:
    idag har jag varken känt av illamående eller magen så det har kanske gått över. däremot är jag jäkligt sur och humöret det är inte på topp. jag insåg helt plötsligt att jag inte kommer i mina röda byxor längre (vad fasen har hänt?). känns som jag har värsta pms-humöret trots att mensen försvann för flera dagar sedan. vad hittar ni tjejer på idag, någon mer som vill gå till ikea? skall eventuellt till ikano och se om jag kan få tag på jordgubbar. tänkte baka kladdkaka och tänkte det vore ju så gott med jordgubbar och vispgrädde till.
    vad smaskigt.Gladhär ska man på dagismöte om ett par timmar.efter det blir det till att vila.
  • ciccielv
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-17 14:52:21 följande:
    Blir det fika imorgon? Ska vi säga 12 på Claras?
    jag skulle gärna följt med,men jag ska på en annan FL fika imorrnGlad
  • ciccielv
    Mizzz skrev 2008-06-18 08:17:03 följande:
    Han är 14 månader. eskimo kids är från 1 år. Men många säger att man kan ge det samtidigt som barnet skulle kunna äta fisk (kring 6-8 månader) eftersom det till 100% kommer ifrån fisk.
    vi har funderas på kosttillskottstabletter för barn åt stora tösen som har celiaki.
    Cia80 skrev 2008-06-17 22:59:09 följande:
    Har kommit några stycken nu, men de är inte ens i närheten av 1 minut. Men förhoppningsvis blir de snart längre, om det nu ska fortsätta.
    jag ska hålla tummarna att du får en bebis innan midsommar
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-18 08:37:20 följande:
    Blir det nån fika idag?När o var i så fall?
    kan tyvärr inte idag,men jag följer jättegärna med på nästa träff
  • ciccielv
    Mizzz skrev 2008-06-18 08:46:57 följande:
    "celiaki": Hmm var tvungen att googla, aldrig hört det ordet förut, glutenintollerans om jag fatta rätt?
    det stämmer bra
    Mizzz skrev 2008-06-18 08:52:45 följande:
    Det är lungt! Vi får ju nyckel till nya lgh idag så jag vill nog iväg dit å kolla sen iaf
    skoj med ny lgh.vart ska ni flytta?
  • ciccielv
    Mizzz skrev 2008-06-18 08:57:21 följande:
    Vi har köpt lgh i Johannelund. Ja jätte skoj! Och skönt att få lite störra, bor i en 2a just nu.
    kul här ska vi ev flytta om inte ryd blir bättre.antingen blir det ny lugnare gård i ryd,eller skäggetorp alt. radhus i mjölby.tyvärr är det lång kö till radhusen och svindyr hyra men man får tänka på barnens framtid och säkerhet.jag stormtrivs i lägenheten men säkerheten på kvällar o helger är inte bra.
  • ciccielv
    Mizzz skrev 2008-06-18 09:16:10 följande:
    ne, ryd är inte det roligaste (bor vi universitetet/mcdonalds nu). Ska bli ganska skönt att slippa det.
    vi bor vid villa blå och här är det rena livet på helgerna,i lördags blev jag väkt av en bilexplosion dagen efter var det nån som misshandlade sin hund.grannen har fått sina rutor krossade utan anledning.
  • ciccielv
    ThillaMilla skrev 2008-06-18 13:07:59 följande:
    hej hej jag bor oxå i linköping,flyttade hit för ca 3 år sedan1 Trevlig tråd!! Just nu bor vi i lgh i johannelund,men så småning om ska vi flytta till hus! Något ställer ni rekomenderar??
    många trivs kanon i mantorp
    Kevlarsjäl skrev 2008-06-18 10:58:51 följande:
    Jag skulle bli skitglad om Sex & The City kunde komma som barnvagnsbio i höst men då har den väl slutat gå. Den och nya Narniafilmen. Vore ju toppen. Ni som är inne här i denna tråden. Är ni mammalediga eller jobbar ni eller pluggar ni? Tänker på att många har rätt stora barn. Och har möjlighet att fika (vilket är toppen!!).
    jag är hemma om dagarna pga värk i kroppen.
  • ciccielv
    Cia80 skrev 2008-06-18 13:54:36 följande:
    glitterkorn,Ul är kl. 15Har gått en sväng på stan, men värkarna håller sig borta.
    lycka till,hoppas det sätter igång snartGlad
  • ciccielv

halloj hoppas alla mår bra.har inte vart inne i denna tråd på länge då man har fullt upp hemma och på kolonin.ska det bli nån fikaträff framöver?

MammaTillEKNS skrev 2008-07-04 08:16:45 följande:
    Mammatill4a: Skönt med semester jag har också svårt för värmen när det blir för varmt vad ska ni hitta på för skoj idag? Vi ska åka ut till Berg en sväng, sen ikväll ska vi iväg till en vän som fyller 30år idag
    ja värmen är inte så skoj.idag ska jag träffa grannen sen ska jag nog sy lite ikväll om man orkar det.i helgen har vi fullt upp som vanligt
Svar på tråden Linköping, någon?