Mammatill4a skrev 2008-07-04 17:57:12 följande:
håller med dig visst älskar man sina barn och de man skapat, men en liten stund egentid är man alltid värld som förälder tycker ja då....
ja han pratade lite,han verkar dock ha humor villket är bra.det är bättre att låta honom prata när han inte är så blyg längre.din man verkar iallafall trevlig.sen så är han nog lite deppig då alma fyller år snart och med det så minns han ju sin vän...ja du förstår vad jag menar.här är man helt slut efter lå
ngpromenaden.vi har plockas massor med smultron,hela skogen kryllar utav dem

sen såg vi ett rådjur och ett kid bara några få meter från gångvägen.jag ville inte gå genom skogen så här dags men det gör gubben och barnen.
imoorn blir det skänninge och sen plocka massa blåbär och smultron så man kan göra goda onyttiga pajer

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-04 19:15:44 följande:
Vi har haft barnvakt en del ggr för att gå på fest eller så när nån av kompisarna har ordnat det o en del ggr har vi bara haft barnvakt för att gå ut o äta middag o gå på bio, dessutom älskar mina föräldrar att vara barnvakt så ibland har de tjatat sig till det.Jag o sambon tycker det är superviktigt att få vara utan barnen ibland o bara vara kvinna o man för en kväll o inte bara mamma o pappa hela tiden.Man behöver ju inte sluta upp o tycka om att festa eller gå på bio bara för att man har fått barn Men vi kanske har haft barnvakt (åt Leo då, Vincent är för liten ännu) ca 8-10 ggr på drygt 3 år så det är ju inte så mycket.
vi umgås så mycket som möjligt som familj.givetvis önskar man att få en kväll utan barn nån gång ibland men vi har ingen som kan ställa upp så man har vant sig att vara utan barnvakt.egentid blir det när barnen är på dagis och i
skolan.de gånger vi har haft barnvakt har vart vid begravning och när lillan opererades.så när lillan operades så hade maken o jag lite egen tid under några timmar.då käka vi pizza och fikade