• Cia80

Linköping, någon?

Ännu en lugn natt har passerat. *suck*

• Cia80

ciccielv,
    Åh, om det hade varit så väl. Tänk så lycklig jag hade varit då
    Känns mer och mer som att det kommer bli igångsättning, men det är ju några dagar kvar och mycket kan hända så det är väl bara att fortsätta att vänta.

• Cia80

ciccielv,
    Det gör jag redan. Är på bf+7 idag och det känns riktigt segt.

• Cia80

Elphaba,
    Ja, lite synd om mig är det allt
    Ja, h*n verkar trivas lite för bra där inne. Tycker det borde vara väldans trångt nu. Men jaja, h*n ska ju ut, vare sig h*n vill eller inte förr eller senare

• Cia80

Missnööjd,
    Hehe, du är inte ensam om att vara nyfiken på vem det är som bor där inne

Lovar att uppdatera er ifall det händer nåt. Nu ska jag försöka att inte gnälla så mycket mer.

• Cia80

Välkommen hit Fru Tzoanidis!
    Hoppas att mensen håller sig borta.

• Cia80

Börjar få som grym mensvärk, men jag vågar inte hoppas för mycket. Men är glad över att jag har lite ont ialla fall

• Cia80
    Kevlarsjäl skrev 2008-07-04 15:18:10 följande:
    Heja heja!!! kanske äntligen!!!
    Har sovit en stund nu och har väl lite molande....om jag känner efter ordentligt Så det är nog bara önsketänkande.
    Grät en skvätt förut för jag är så trött på detta nu.
  • Cia80
    Kevlarsjäl skrev 2008-07-04 15:37:16 följande:
    Åh jag vet så väl hur du känner det. Det är fruktansvärt att behöva vänta. Men snart har du underverket hos dig och det är värt all väntan!!!
    Vad gullig du är!
    Vet att det är snart men just nu känns det bara hopplöst, vill inte vara med längre.
  • Cia80
    Kevlarsjäl skrev 2008-07-04 15:47:55 följande:
    Har du fått något datum för igångsättning OM bebisen inte vill komma ut? Kan vara skönt att veta att senast då kommer ni få träffa den lill*. Det var en tröst för mig när jag kände att allt var SÅ hopplöst. Att 21:e maj skulle allt dra igång oavsett vad som hände. (BF var 6 maj).
    Om jag fattade bm rätt så kommer jag bli igångsatt den 14:e juli. Men jag tycker fortfarande det låter långt bort
Svar på tråden Linköping, någon?