• Cia80

Linköping, någon?

Fru T skrev 2008-07-06 22:45:26 följande:
    visades på 5an nyss. mamma vid 16 hette den
    Åh, jag lyckades se slutet på den. När pappan filmade den lilla pojken. Grät jag också
  • Cia80

Jenny,
    Grattis på förlovningsdagen!

Idag händer det nog inte mycket. Är så trött och less på att vara gravid nu så det finns inte. Vill bara gå och sova tills det är dags att föda barn.
    Bf+10 idag.

• Cia80

Jenny,
    Just nu är det väldigt lugnt.
    Har haft värkar lite till och från sen mitten på juni, så nu väntar jag bara på att det ska dra igång på riktigt.
    Kanske ska försöka ge mig på situps då

Mammatill4a,
    Nä, det är inte ett dugg kul. Inte kan man planera nåt heller för det kan ju dra igång när som helst.
    Men jaja, jag kanske inte ska klaga alltför mycket. Jag kommer ju bli mamma, förr eller senare.

• Cia80

Jenny,
    Ja, i stort sett varje gång jag fått verkar har jag ju trott att det varit på gång.
    Jag provar får vi se

• Cia80

Uj, så vig man är...NOT!
    Jaja, jag fick till ungefär 10 situps, så nu är det väl bara att fortsätta att vänta

Kevlarsjäl,
    Ja, sist jag var hos bm så pratade hon om att vi skulle på sånt samtal på söndag och sen bli igånsatta dagen efter. Om jag nu fattade det hela rätt.

Mammatill4a,
    Försöker gå på promenad varje dag. Sen vankar jag en del här hemma fram och tillbaka.
    Uj, när du säger det så så är det ju inte alls lång tid kvar

• Cia80

Kevlarsjäl,
    Ja, det känns som varje dag verkligen segar sig fram.

Så gulliga ni är som står ut med mitt gnällande.

• Cia80

Jenny,
    Mmm, är ju egentligen inte så lång tid kvar som sagt.
    Tack för att du håller tummarna

Har ni några förslag på vad man kan hitta på en dag som denna?

• Cia80

Kevlarsjäl,
    Ehum, kan inte påstå att nåt av det känns speciellt lockande
    Jaja, nåt får vi nog allt hitta på. Annars blir det en väääldigt lång dag.
    Kanske kan sova bort några timmar

• Cia80

LoVm,
    Jag försöker, tro mig

Jaja, nu blir det en sväng på stan. Får ju krupp av att bara sitta inne.

Vi hörs tjejer!

• Cia80

Kevlarsjäl,
    Allt är fixat. Blöjor är införskaffade, vagnen står här redo, spjälsängen bäddad och kläder tvättade. Det som inte är klart är skötväskan. Men den får man väl packa sen när man vet vad man behöver ha med sig ut.

glitterkorn,
    Vill se den filmen men jag tror jag får vänta tills den kommer ut på dvd. Får så ont i rumpan av och sitta länge.

Nu har jag rört på mig tillräckligt för idag. Först gick vi en sväng på stan, sen åkte vi ut till Tornby och traskade i affärer där. Stackars min rygg och mina fötter. Bebis bökar på för fullt där inne.

Svar på tråden Linköping, någon?