• Cia80

Linköping, någon?

Hmm, kanske ska försöka njuta nu då
    Men det är svårt när jag känner mig som en valross
    Jag förstår er poäng, för sen kommer tydligen inte livet bli sig likt.
    Är bara det att jag känner mig så redo som jag kan bli nu för att bli mamma.

Tack än en gång för att ni står ut med mig.

• Cia80

Åh, så gulliga ni är! Får ju nästan tårar i ögonen här

• Cia80

Mammatill4a,
    Ja, har h*n inte kommit till dess så kan nog det datumet bli bra

• Cia80

Elli,
    Jag försöker. Det går upp och ner från dag till dag. Idag har varit en riktigt ner-dag. Inte ens jag har förstått mig på mig själv

Åh, gott med kodis och lite ensamtid
    Jag ska nog knapra i mig några chips.

• Cia80

Elli,
    Jo, det är väl det. Inte lätt att vara jag
    Jag är också så inställd på det. Jag vill vakna av att bebis behöver mig. Känns som jag har tagit det lugnt i evigheter nu. Har ju varit hemma sen mitten på april, så det kanske inte är så konstigt att jag är uttråkad nu

Så skönt att ni får sova och du har nog rätt i att du får passa på att njuta nu för sen kommer stormen

• Cia80

Elli,
    Jag hoppas verkligen det.
    Åh, så underbart det låter! Får ju nästan tårar i ögonen när jag tänker på det
    Sen har jag den där bilden av att man ligger i sängen och bara tittar på underverket

• Cia80

Godmorgon tjejer!
    Hoppas allt är bra med er.
    Idag blir det nog en sista(?) tripp till IKEA innan skrutt kommer ut.

Sitter med ond mensvärk nu så jag hoppas att det blir ondare och ondare nu så vi får åka in ikväll. *önsketänkande*

• Cia80
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-05 10:51:39 följande:
    Cia80: hur många dagar över tiden har du gått nu? Hoppas lill*n kommer ut snart
    8 dagar nu. Så jag är måttligt road nu för tiden som du kanske märkt på mina inlägg.

Hade ju förvärkar den 19:e juni så det känns som jag gått över fler dagar än vad jag gjort.
  • Cia80

ciccielv,
    Idag har jag shoppat jordgubbar och sovit på soffan
    Har som grym mensvärk, men inget som kan liknas vid värkar *mummel*

Svar på tråden Linköping, någon?