• Cia80

Linköping, någon?

glitterkorn,
    Nädu, sån tur har jag inte. Har i stort sett legat på soffan och sovit bort dagen idag.

Line,
    Nä, känns som en förlossning är långt borta. Fick typ 3 värkar i eftermiddags men sen försvann de
    Är så segt och tråkigt nu så snart vet jag inte vad jag gör
    Men bebis verkar trivas bra där inne, bökar runt en del där inne

• Cia80

dinana,
    Är lite feg för att köra bil nu för tiden, men en fika på stan skulle jag nog orka med.

• Cia80

Har börjat få lite värkar nu. Klockar de på lite skoj, men de kommer alldeles för tätt och håller inte i sig så länge. Men det kanske är en början

• Cia80

Har nu tagit två panodil, så nu är det väl bara att vänta nån timme och se om värkarna försvinner.
    Men de gör ont nu ialla fall

• Cia80

Snobben,
    Ja, det är det jag hoppas på nu. Börjar nästan få lite adrenalinkick här
    Men jag får väl försöka sova lite grann och hoppas att det drar igång så småningom.

• Cia80

Elphaba,
    Jag försöker så gott jag kan. Kan ju inte göra nåt för att skynda på det ändå så...
    Nu har dock värkarna börjat ge med sig *mutter*, så det är väl lika bra att jag går och lägger mig istället för att sitta här och känna efter

Vi hörs säkert imorgon.

• Cia80

dinana,
    Värkarna försvann och nu är allt som vanligt.

Hoppas att allt är bra med er, ska försöka att inte tråka ut er med mina "falska" värkar

• Cia80

Snobben,
    Skönt att du känner så. Ibland kan jag bli lite trött på mig själv med allt "tjat" om värkar hit och dit
    Jag kan säga att jag skulle hellre vilja ha det som du då och inte känna nåt innan, istället för att bli "lurad" varje gång.
    Men jaja, förr eller senare kommer h*n ju ut, så det är väl bara att vänta. Kan ju inte gärna vara gravid resten av mitt liv

• Cia80

Hej tjejer!
    Gör er nog besvikna nu när jag säger att anledningen till att jag varit borta är för att vårt internet inte fungerat.
    Bebis verkar trivas för bra där inne, bf+5 idag och det är riktigt segt.

• Cia80

Lillisen,
    Förlåt, var inte meningen.
    Jag vill inte vara här, vill ju vara på bb och snusa bebis
    Jag hoppas på att vattnet ska gå, för då vet vi ju att det blir bebis snart ialla fall.
    Nu har jag ju inga känningar alls, bara en massa bök.

Svar på tråden Linköping, någon?