• Cia80

Linköping, någon?

TheLove skrev 2008-05-07 11:39:44 följande:
    haha då är min mamma ingen mamma heller. hon dricker alltid saft när man går på kalas eller om man bjuder på fika... hihi... och hur ska hon lyckas som mormor? det är ju mormödrar som lär barnen doppa fika i kaffet (fast barnen tar ju saft ändå... kan nog gå bra)
    Skönt att höra att det finns fler
  • Cia80
    Snobben79 skrev 2008-05-07 12:28:13 följande:
    kul att ses i eftermiddag!
    Vi tog emot besök efter 3 dagar men det var för tidigt tycker jag nu i efterhand. Man var ju helt slut och det blev jobbigt att sitta och prata, även om det bara var nära släkt. Men det är ju svårt också att säga till sin mamma/pappa/svärföräldrar att de inte får komma.
    Mmm, det är svårt. Sen är det ju lätt för mig att sitta och säga nu hur jag vill ha det sen. Kanske inte alls kan vänta med att visa upp underverket
  • Cia80
    Snobben79 skrev 2008-05-07 12:33:17 följande:
    Cia80: Nej det kanske ändå är bäst att vänta och se hur du känner när h*n är född. Man är ju ändå stolt och vill visa upp sin sötnos
    Ja, det kanske är säkrast
    Nu när jag pratar om det känns det ju så långt bort och så overkligt. Jag har ju knappt fattat att jag verkligen ska bli mamma...scary
  • Cia80
    Mizzz skrev 2008-05-07 12:55:26 följande:
    Känner igen det där. Man fattar nog inte riktigt förrens man faktisk har underverket i armarna.
    Nä, det är väl så.
    Tycker inte det var länge sen jag fattade att jag verkligen var gravid. Jag är lite trögfattad när det gäller vissa saker
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-07 18:06:26 följande:

Lovelyy: Kom ju att att vi har setts förut, har inte tänkt på det förut Cia80: Har du bott i Norrköping förut? Du är så lik nån.
    Ja, det har jag gjort. Känner igen dig också. Vi kanske har gått på samma skola? Vilka gick du på?

Det var jättetrevligt att träffa er, kände mig som sagt lite utanför...men det är ju inte så mycket att göra åt.
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-07 21:38:58 följande:

Då hade jag rätt då Tänkte fråga dig när vi stod i kön, men så kom jag mig inte för det när Leo pratade så mycket.Hur gammal är du? Låg o mellanstadiet gick jag på Vilbergens skola (tycker att det är därifrån jag känner igen dig), högstadiet gick jag på Ektorps skolan o gymnasiet gick jag på Thapperska skolan.
    Jag är 27. Du? Jag gick både på Vilbergsskolan och Ektorp
    Så då är det väl därifrån då
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-07 22:13:11 följande:

Jag är 25, så då gick du väl 2 klasser över mig. Lite kul faktiskt
    Ja, världen kan vara bra liten
  • Cia80

Jag kanske känner mig lite mer i "gänget" sen när skrutten kommit ut.

• Cia80
    Missnööjd skrev 2008-05-07 22:21:41 följande:
    Hej! Kul att träffa alla, men som några nämt var det ju lite svårt att prata med alla. Trädgårn' nästa gång Cia80: Kan förstå att det blev lite fel. Nåt jag inte riktigt tänkte på under fikat. Får se till att prata om nåt annat är _bara_ våra barn nästa gång Nej, nu ska jag gå runt på era sidor och kolla vem som är vem Har inte en aning
    Det är ingen fara. Jag är inte den pratsammaste människan heller, så jag får väl skylla mig själv. Förstår att ni vill prata om era underverk, det kommer säkert jag också göra sen
  • Cia80

Ja, jag kan ju inte påstå att längtan blev mindre när jag såg era små bebisar när de sussade så sött i vagnarna.
    Gråter ju när jag ser Barnmorskorna på tv

Svar på tråden Linköping, någon?