Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Linköping, någon?

Mamma TillEKNS: Ja, man vet aldrig Lucas BB-tvilling heter också Natalie så det känns lite dumt, men vi får se Det är ju ett väldigt fint namn!
    Det verkar som att Lucas och Nathalie är väldigt lika, min lilla skrutt har också jättestarka ben och vill helst gå runt, stå eller hoppa hela tiden Lucas låter också förbannad ibland, men så flinar han Fast han är en väldigt envis liten kille!
    Vart var det ni bodde?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ lilla grodan bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-09 10:16:04 följande:
    Jenny,Ja, det känns skönast att åka in för att kolla upp det. Annars kommer jag ju bara gå och tänka på det.Det vore ju inte illa om jag fick stanna kvar, bb-väskan får som sagt följa med men jag ska försöka tänka att jag inte kommer få vara kvar. För annars blir jag bara besviken igen
    Ja exakt. det är ju alltid skönast att få en koll och få bekräftat att bebisen mår bra osv...
    Jo det är väl ingen idé att hoppas för mycket, men har du börjat känna värkar så ska du inte sitta hemma och vänta på den tiden ni fick, åk in direkt i så fall. 
    Önskar dig all lycka till!!
  • JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-09 10:26:01 följande:
    JennyoPatrik: Mm, det är ett väldigt fint namn, om ni får en tös så får vi hoppas att hon ser ut som en liten Nathalie man får mkt armmuskler iaf när de vill stå och hoppa vi bor i ryd, men ni ska flytta till skäggetorp om jag inte minns fel?
    Ja det får man verkligen. Han bryr sig inte så mycket om att mamma inte orkar hela tiden 
    Japp, vi ska flytta till skäggetorp. Det är väl inte jättelångt till Ryd va? Vi var där och tankade sist, men jag har inget lokalsinne för fem öre
    Cia80 skrev 2008-07-09 10:32:52 följande:
    Jenny,Vi ska snart bege oss, väntar bara på att sambon ska bli färdig Uppdaterar när jag kommer hem sen.
    OM du kommer hem ja
    Lycka till i vilket fall!
  • JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-09 10:41:08 följande:
    JennyoPatrik: hehe, N bryr sig inte heller, hon fortsätter och hoppar och tror att man har hur mkt ork som helst det är inte alls lång mellan ryd och skägget, ni får då väldigt nära till tornby köpcentrum iaf vad ska ni hitta på idag?ciccielv: Det gör vi vi kanske ses innan dess, man vet aldrig vem man stöter på här i ryd
    Ja så mycket vet jag Nära till IKEA är alltid bra
    Idag verkar ju solen titta fram så det blir kanske en lunch i parken med familjen. Vad ska ni göra då?
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-09 13:20:32 följande:
    Jahapp, då var man hemma igen.Inget vatten som läcker.Så nu är det bara att fortsätta att vänta.Känns mycket troligt att jag kommer få ringa det där samtalet till bm på fredag.
    Men ååh... Kände de om du öppnat dig nåt mer?
    Hoppas inte att du ska behöva få vänta till fredag!!
  • JePaLuLi

Cia: Förstår att du är besviken. Det är en riktigt envis bebis du har

• JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-09 14:14:07 följande:
    JennyoPatrik: Trevligt med lunch i parken vi har varit ute i lekparken och lekt senare i eftermiddag så ska vi nog iväg till Valla, tar nog med oss lite picknick Leo och Vincents mamma: Kul med shopping själv ska jag till Ullared på måndag och shoppa loss
    Ja det var väldigt trevligt. Lite varmt bara, men man ska inte klaga
    Vad skoj att åka till Valla, vi var där förra veckan och det var riktigt skoj tyckte Lucas
    Åh, Ullared. Jag vill också! Hur långt är det dit från Lkpg?
  • JePaLuLi

Mamma tillEKNS: Ja det är det. Såg nu att det skulle bli dåligt väder till helgen igen så man får passa på att njuta. Såå trist, det pratades ju om rekordvarm sommar innan... Hoppas det blir fint i augusti iaf!
    Vad mysigt. Vi gick aldrig i vallaskogen, det får vi ta och göra nån gång
    Ja det tycker jag verkligen att vi får göra! Kan lämna barnen hos gubbarna och åka Min gubbe stannar iaf gärna hemma

• JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-09 20:43:08 följande:
    JennyoPatrik: Vad trist får väl stanna inne och leka för fullt med snuttan istället nu ligger hon och sover, somnade redan för en halvtimme sen, hon hade då varit vaken sen 16.50 ligger Lucas och sover nu?Hihi, min man stannar också gärna hemma med N, han är inte mycket för att shoppa
    Nej du, han är vaken än
    Han vägrar att sova och är pigg som en mört. Jag fattar ingenting. Små pojkar ska sova så här dags! Men han vill inte lyssna på det örat
    Det var samma igår... Jag och sambon hade bokat date-night, men det var ju bara att glömma

Det verkar som att det inte är många karlar som vill med och shoppa. Vi kanske kan dra ihop ett gäng framöver och åka till Ullared, det är ju alltid kul att vara flera.

Cia: Passa på och mys lite och ta det lugnt, för hur det än är så låter det faktiskt som att det blir bebis snart!  
  • JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-10 08:23:29 följande:
    JennyoPatrik: Du får boka in en date-night med honom i helgen det var väldigt vilken pigg liten krabat du har Vi vaknade imorse kl.03.45 av att Nathalie skrek, har troligen drömt någon mardröm, hon har kommit in i den fasen nu, men hon somnade om och vaknade 07.40 hur länge sover Lucas på morgonen? Låter som en bra idé att dra ihop ett gäng tjejer och så åker vi till ullared och shoppar Innan jul vore perfekt Vad ska ni göra ute i det fina vädret idag?
    Ja jag får göra det
    Ja herregud, han ville inte alls sova. Nu har vi iofs precis vaknat s vi fick ju iaf sovmorgon, alltid nåt
    Stackars liten då, hon drömde säkert nåt läskigt. Skulle vara intressant att veta vad de drömmer, de har ju inte upplevt så mycket
    Ja jag tycker det skulle vara kanon om vi kunde ta oss iväg och shoppa julklappar Gärna i början av november eller så så jag slipper gå där precis dagarna före bf
    Vi hade tänkt att åka till stranden idag, får se om det blir av. Vad ska ni hitta på?
Svar på tråden Linköping, någon?