Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Linköping, någon?

Mamma TillEKNS: Ja jag har körkort och bil.
    Aj då, har du ont i fötterna? Inget skoj... Grabbarna är iväg och handlar en smaskig frukost nu, sen hoppas jag att vi tar oss iväg ut. Måste klippa Lucas idag också, han är så långhårig att det hänger i ögonen på honom stackarn. Blir säkert ett lätt projekt

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ lilla grodan bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-07-10 11:07:20 följande:
    Haha, ja visst, det blir ju så! Jag sitter själv alldeles för mycket vid datorn.Någon som kan tipsa mig om en bra syskonvagn? Vad har ni använt, eller har ni hoppat syskonvagn helt?
    Vi har kikat lite på syskonvagnar och för oss blir det nog en Babytravel syskonjogger. Den är smidig och inte så bred, dessutom är det bra pris på den.
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-07-10 11:21:28 följande:
    Okej, själv gillade jag inte babytravel alls, tycken den är väldigt klumpig. Sen vill jag ha en vagn med vändbar sits så alla joggers går bort. Just nu så är det Emmaljungas city cerox 360 som är bäst. Fast det är ju nästan samma problem med den då man inte kan ha barnen vända mot varandra.
    Ok så olika det är Jag gillar inte alls Emmaljungas vagnar. Kruxet med syskonvagnar verkar vara att man inte kan få alla sina behov tillfredställda i en och samma vagn. Vi var inne på Teutonias S4 först, men den är väldigt stor och klumpig. Och tung framförallt. Babytraveln blir ju väldigt liten när man fäller ihop den och de nya modellerna är inte alls klumpiga. Tycker vi iaf
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-07-10 11:55:36 följande:
    Gillar inte någon av vagnarna, men det verkar helt enkelt inte finnas någon bra syskonvagn ännu. BabyTravel är ju väldigt poppis här i området, men tycker de är så bökiga på bussen att ha göra med. Vi hade ju en Phil&Ted innan, men sambon sparkade alltid i bromsen när vi var ute å gick, så vi sålde den. Innan dess hade vi Urban Jungle, och den finns ju i syskonmodell också. Den gillar jag, men den finns inte i så kul färger dock. Men kanske blir en sådan i alla fall. Den är ju liten och smidig och med vändbara hjul. Men men...
    P&T är absolut inget alternativ här eftersom den "stora" är så pass liten. Men annars är den säkert bra. UJ gillar jag inte alls, tycker de ser kantiga och fula ut.
    Cia80 skrev 2008-07-10 12:06:12 följande:
    Maria,Jag kör på att vila. För sen gissar jag att jag kommer behöva mina krafter.Skönt att du slapp bli igångsatt.
    Har du testat att göra situps?
  • JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-10 12:51:13 följande:
    JennyoPatrik:  ja, jag äter cellgiftstabletter och en biverkning av dem är att man lätt får ont i fötter och händer, därav förbudet att inte gå långa promenader, dock svårt att låta bli gick ju en långpromenad igår och det var inte så bra. Hihi, hoppas det går bra att klippa honom      
    Ok, vad jobbigt
    Ja det är ju skönt att gå ut och gå, men du får vara rädd om dig.
    Hihi, ja det ska bli spännande att se hur det går!
  • JePaLuLi

Cia: Haha, nej jag vet hur det är. Jag gjorde mina lite halvdant i soffan

• JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-10 13:12:19 följande:
    Jenny,Så du fuskade, det var värst
    Hehe... Tog mig ju inte ner på golvet
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-10 13:15:25 följande:
    Jenny,Kan säga att det var tur att ingen såg mig
    Hehe... Hur känns det nu då? Några känningar?
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-10 14:26:25 följande:
    Jenny,Har börjat få lite ont igen...men inget som går att klocka.Tänkte att det kunde dra igång nån gång...på riktigt.Gärna innan sambon åker iväg och spelar golf.
    Ja, fy vad jobbigt för dig med falska förhoppningar hela tiden.
    Till bebisen: Du varslas härmed om vräkning. Välkommen ut till dina föräldrar som väntar på dig
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-10 15:56:59 följande:
    Elphaba,Om det vore så väl Jenny,Ja, det är inte roligt. Ska jag ha ont kan det väl lika gärna dra igång istället för att det ska sluta hela tiden.
    Ja absolut. Får hoppas att det gör nån nytta iaf och att förlossningen går fort när det väl sätter igång!
Svar på tråden Linköping, någon?