Linköping, någon?
Cia: Ok, men jag fick i v38. (Alltså inte 37+) Det finns ju olika sätt att räkna...
Cia: Ok, men jag fick i v38. (Alltså inte 37+) Det finns ju olika sätt att räkna...
Cia: Du ska se att bebben snart tittar ut, du har ju så mycket värkar redan. Jag kände inte ett skvatt förrän på förlossningen.
Cia: Sov gott...
God kväll på er!
Igår döptes Gabriel, det gick strålande! Idag är han däremot trött och grinig. Det var väl jobbigt igår för honom antar jag. Han brukar ta ut det dagen efter... Å, jag mår så dåligt när han är ledsen och skriker. Han skriker i princip ALDRIG, men ikväll var han jätteledsen. Nu låter jag superlöjlig, men han grät säkert i 15min och det har aldrig hänt förr. Han är 4mån imorgon. Som mest har han kanske gråtit och skrikigt några minuter... Men lilleman var nog övertrött för han somnade när han skrikigt klart! Fy, vad löjlig jag är, men det är småjobbigt när jag inte kan trösta honom...
Cia: Oj, oj, oj... det verkar som om bebben kanske vill ut... Så trevligt! Kanske borde du höra av dig till förlossningen. Du får väl säga att du är orolig eftersom du haft onda värkar länge nu... Vädret är ju iaf bra för din del. Min med iofs, Gabriel har det bäst när det inte är så varmt. Lycka till! Jag tänker så på dig! Du har något underbart framför dig!
Natti, natti mina vänner!
Cia: Ja, det är ledsamt att inte kunna trösta honom direkt. Men sedan vet jag ju att det är så ibland. Inte konstigt alls, men hjärnan och hjärtat är inte sammanlänkade på mig alltid...haha... Så tänker jag, herregud endel barn skriker jättemycket och i nästa sekund så tänker jag men lilla stackare vad gör jag för fel... Jag är ju inte van vid att han skriker, men jag blir väl haha...
Har du ont nu? Får du sova ordentligt?
Cia: Haha, ja det är ju inte alltför ofta man vill det...haha... Nej nu ska jag gå och lägga mig och läsa en liten stund... Natti natti. Hälsa bebben att det är dags att komma ut nu...haha...
Ionea: Gabriel har varit lite gnällig den sista tiden, härom kvällen skrek han, men var säkert mest trött efter dopet och så... Idag har han varit lite ur gängorna igen. Jag funderar på om det är tänder på G... Han gnager och gnager helst på mina fingrar, han dreglar och har lite svag temp. Han pendlar mellan 36,9-37,7... Vad kan detta var annat än tänder? Jaja, vem vet... Han är nju mycket mer krävande under dagen när han är så här. Han blir liksom inte nöjd helt och hållet... Hoppas på en fin dag med ett glatt barn imorgon...
Cia: Hur går det för dig då? Ont som attan eller?
Ni som är nya, skriv in er i en lista liknande den som finns i trådstarten, så ska jag lägga till er där sedan.
Japp, precis som Lillisen skriver. Skriv bara samma uppgifter om dig själv som vi har gjort så fixar jag resten.