• Elli80

Linköping, någon?

Hej på er!

Cia: Ja, det är nog så... Det är en mysig bostad där inne i din mage...haha...

Ang. viktnedgång...
    Även jag har tänkt att tappa några kilo när jag slutat amma. Jag gick ner alla grav.kilon snabbt efter förlossningen och även några till. Men då jag hade att ta av innan så gjorde det inget. Gick dessutom bara upp 8kg under grav. Har dock inte tänkt att köra ngn diet utan motionera och sluta mumsa massa gott till kaffet... Shit va svårt...

Må gott alla!

• Elli80

Cia: Ja ni får göra det för det är minsann inte alla matställen som vill ha kunder med småbarn eller barnvagnar... Grrr...

• Elli80

Hej alla ni nya! Välkomna till vår tråd! Vill ni vara med i listan så skriv in era uppgifter (antingen här eller inboxa mig) på samma sätt som vi gjort så lägger jag in er i listan.

• Elli80

Cia: Hoppas att du orkar hålla modet uppe ett tag till. Det är helt ok att gråta, rent av hälsosamt!

Idag har jag städat och städat... Sambon har renoverat i det som ska bli lillkillens rum och nu är han på fest med sina jobbkompisar. Nice att vara själv en stund... Gabriel sover och jag har lite godis som jag ska mumsa i mig... Riktigt nice.

Alla ni nya som vill vara med i listan. Inboxa det ni vill ska stå i listan och så sätter jag in det.

Må gott alla!

• Elli80

Cia: Ja, det är inte alls dumt... Ang. din depp-dag, det är väl en kombination av både hormoner, trötthet och längtan... det kan vara tungt att vänta på att bli mamma... Såg att du fått tipsen att ta det lugnt för att du kommer få vakna nätter och så vidare. JAg var så inställd på att sova dåligt och allt vad det nu var... och så kommer solstrålen Gabriel som sover gott på natten och nästan aldrig skriker. Helt otroligt att man kan få ha det så här. Jag njuter nu som bara katten för vem vet hur länge det varar...

• Elli80

Haha... ja det är nog lugnet före stormen. Det är underbart att vakan av ett litet gnäll från spjälsängen, så går man dit och möts a´v ett tandlöst leende som säger - Å hej vad underbart att se dig... Du har något stort och viktigt att vänta på!!!

• Elli80

Marayha: Nej, så har vi det här med. Tänk om det skulle hända ngt liksom... Skönt att få det städat, haha... Tänk vad man kan få utträttat i vredesmod...haha... Är han på bättre humör nu då, eller? Min sambo var på fest igår och han mår väl som han förtjänar skulle jag tro... Han sover... haha...

• Elli80

Mmm, bara fint. Sambon och jag håller på och renoverar det som ska bli Gabriels rum. Kul, men det har varit svettigt nu när det varit så varmt. Blev aplycklig när det började regna och åska. Nu känns det nästan "kallt"... Bra att du har ont!!!Det var väl katten vilken envis bebbe du har... Du får väl prova den berömda färdknäppen... Har dock ingen som helst erfarenhet av den, men, men... Jag tänker så på dig och din lilla bebbe. Spännande att få följa dig!

Sambon har fortfarande inte hört ngt mer om jobbet på SAAB. Irriterande. Man vill ju planera lite iaf. Han får veta efter semester. Bara att vänta.

Må gott alla!

• Elli80

Cia: Shit, vad spännande!!! Hur går det för dig då? Snart kommer bebben! Varför gjorde de en hinnsvepning? Bad du om det eller blev du erbjuden? Tänker på dig!!!

Svar på tråden Linköping, någon?