Linköping, någon?

som vanligt säger han"jag tar med mobilen om det är nått"men svara det kan han då inte

hahaha
du är verkligen rolig.nä dammsugaren har SEMESTER from idag
.jag blev så sur förut när han inte svarade då en mindre olycka skedde här.sen vet ju gubbskrället att jag måste ut på en långpromenad*suck*
ja se karlar de är allt knepiga

tackar för sällskapet i ösregnet.nu är vovven helt slut,han sover snart för natten.imorrn blir det fullt upp igen.du får ha en bra kväll,här får man dras med en halvsur gubbe
vi ses
ja sista tiden så har det varit lugnt i området för utom bilbränderna som var för några veckor sedan.om ryd blir lugnt igen så blir vi nog kvar här annars så flyttar vi.man ska ju kunna skänna sig trygg ute även på tidig kväll.centrum går jag inte till på kvällen då många ungdommar brukar härja där.
idag ska det nog bli en tur till stan o köpa tyger under senare eftermiddag då jag har fått i uppdrag att sy en sittdyna till en vagn
idag får det bli till att sy,för ute kan man ju inte vara.jag ska ju bli klar med almas present oxå

.undrar vem som kommer att flytta hit mittemot oss.det har varit några och tittat.bara det inte blir nya studenter