Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon?

MammaTillEKNS skrev 2008-07-09 10:14:36 följande:
    ciccielv: Vi kan gärna ta sällskap hehe, får hoppas han är på bra humör Är det några fler som kan på tisdag kl.16.30?
    ja det får man hoppas.13 åringar är inte roliga att tas med vissa dagarSkrattandevi kan väll mötas på parkeringen som vanligt.

nu ska jag göra mig iordning och gå till centrum.
    Cia80 skrev 2008-07-09 10:16:04 följande:
    Jenny,Ja, det känns skönast att åka in för att kolla upp det. Annars kommer jag ju bara gå och tänka på det.Det vore ju inte illa om jag fick stanna kvar, bb-väskan får som sagt följa med men jag ska försöka tänka att jag inte kommer få vara kvar. För annars blir jag bara besviken igen
    packa väskan och åk in.om du känner att värkarna kommer så är det lika bra att komma in till förl.än att stanna hemma.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    Cia80 skrev 2008-07-09 10:32:52 följande:
    Jenny,Vi ska snart bege oss, väntar bara på att sambon ska bli färdig Uppdaterar när jag kommer hem sen.
    hoppas du får din bebbe idag.lycka tillGlad
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-09 10:26:36 följande:
    ciccielv: det kan vi göra!
    vad bra.då ses vi på tisdag nästa vecka .Glad
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-09 10:41:08 följande:
    JennyoPatrik: hehe, N bryr sig inte heller, hon fortsätter och hoppar och tror att man har hur mkt ork som helst det är inte alls lång mellan ryd och skägget, ni får då väldigt nära till tornby köpcentrum iaf vad ska ni hitta på idag?ciccielv: Det gör vi vi kanske ses innan dess, man vet aldrig vem man stöter på här i ryd
    ja vi brukar ju stöta på varandra titt som tätt i områdetGladush vad kvavt det är ute.blev helt snurr i bollen efter prommenaden till centrum.
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-09 20:45:21 följande:
    ser att ni pratar om shopping, min karl är inte mkt för de heller, enda gången man får med honom i affärer är vid storhandling och innan barnen fyller och till julafton..annars får ja allt gå sj, men de är skönt de med ioförsig men då har man ju 3 barn och se till oxå..
    min gubbe är likadan.hoppas ni fick en trevlig dag.här har det varit streesigt som vanligt.imorrn ska det städas o tvättas för fullt.lite sömnad hinns nog med
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-09 18:56:49 följande:
    MammatillEKNS: ja du den där egentid behövs verkligen för snart när man får liten tillså vet man inte vad det är igen, men mysigt med små är det..ciccielv: ni kan komma imorgon ringer er om tid, får inte tag på kompisen som ska komma imorgon med hon brukar inte stanna så länge endå.. och alma somnar ju halv sju nu mera så innan de får de ju bli..
    vi kommer gärna imorgon,helst efter kl 16Glad
    Marayah skrev 2008-07-09 19:04:16 följande:
    Jag kan komma på tisdag med!!
    ju fler på träffen ju roligare blir det.Glad
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-09 18:35:09 följande:
    Ska vi säga 14.30 imorgon istället? Så att alla hinner dit.
    jag kan inte komma imorgon,men det är ingen fara för mig.det blir ju fler träffarGlad
  • ciccielv
    Cia80 skrev 2008-07-09 21:47:04 följande:
    Hemma igen, var riktigt trevligt. Dock fick vi inte plats på stora torget utan det blev Harrys, men det funkade det med Har börjat få värkar nu, men inte så regelbundna än. Ska försöka se en film nu så får vi se om de blir starkare vartefter eller om de slutar, som de brukar.
    oj jag som trodde att du var på bb och skrekGlad

om nån har tråkigt nån eftermiddag så harr jag gärna en fika hos oss framöver
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-09 22:29:10 följande:
    ja då dagen har varit trevlig men varm imorgon fm blir de utelek på andra sidan parkeringen med alma och liam, olvia vart hömtas i em av en kompis hon skulle sova över hos, kommer hem nån gång imorgon..på em runt 13 tiden får vi besök igen av kompis med barn som ska fira Alma
    skoj att hon sover hos en kompis.matilda hade en kmpis förra året som tjtatade jämt på att få sova över.varje gång när de skulle sova så tjöt ungen att hon ville hem*suck*så det vara bara att ringa varje gång och gå o lämna ungen tvärs över gården.

här ska man strax lägga sig framför tv.är helt slut efter denna dag
  • ciccielv
    Fru T skrev 2008-07-09 23:07:39 följande:
    asså ja fattar snart ingnting, NU har ja mensvärk... har ju inte haft det nånting under mensen den här gången (brukar ha massor), å nu e ju mensen över, eller ja har dom äckliga bruna flytningarna kvar fortfarande...snart är allt tvärtemot än det brukar under den här mensperioden.
    låter som att du har nidblöding och är gravid.annars kan det vara ett tidigt missfall
  • ciccielv
    Fru T skrev 2008-07-09 23:19:30 följande:
    eller detta är nog den knäppaste mensperiod jag haft nånsin...*svag spotting dagen innan, har aldrig haft förut.*tre dagar sen, brukar alltid va pungtlig.*blödde bara i två dar, brukar va fyra stadiga å brukar försvinna lika snabbt som den kommer.*gick en hel dag utan tredje dagen, inte änns en flytning.*fick bruna flytningar framåt eftermiddagen fjärde dagen å på kvällen blödde det igen.*femte dagen (idag äckliga bruna flytningar heladagen å fortfarande. haft huvudvärk (brukar ha den dagen innan eller första dagen å ibland båda men aldrig i slutet eller efter)känt mig febrig å äcklig å vart helt borta....testade neg bim +1 och fjärde dagen...

låter som att du är gravid.jag hade flera småblödningar med mitt sista barn som vi förlorade.jag frös.svettades och småblödde under flera veckor.allt såg bra ut...men det blev det inteLedsen

testa om några dagar igen.jag testade med första tösen då maken sa att jag var gravidSkrattande.han ser det i mina ögon och varje gång hade han rätt o även rätt på barnens kön

först fick jag ett neg,maken bad mig testa 2 dagar senare och då blev det ett stort +

jag ska hålla tummarna att du är gravid och har en nidblödning.när hade du sista vanliga mensen?

riktigt tidiga missfall syns inte alltid på ett gravtest.ömmar tuttarna nått?illamående?eller klarar du inte av vissa dofter/mat längre? eller känner dig yr,svettig och svimfärdig?alla är symtom på att du kan vara gravidGlad

• ciccielv

godmorgon

idag ska jag städa,tvätta vara ute lite och sen blir det nog kolonin i eftermiddag och valla gård igen.vi brukar vara i valla gård på kvällen när det är svalt och nästa folktomt.mycket lättare att hålla ordning på barnen då de ska vara i varsin sida av parken

sen ska jag sy igen,denna gång ska det bli en retro sittdyna till retrovagnenGlad

Svar på tråden Linköping, någon?