Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Linköping, någon?

Cia80 skrev 2008-07-10 20:32:29 följande:
    Jenny,Nu är jag nere på 7 minuter igen Nä, det har du rätt i. Jag är hemma så länge jag orkar. Nu har jag ju klockat dem i ca 2 timmar...
    Ja du ser... Känn efter hur länge du orkar stanna hemma. Om du orkar så är det väldigt skönt att ta en dusch/ett bad.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ lilla grodan bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi

Cia: Nu är det verkligen dags! Så spännande. Imorgon vid den här tiden snusar du säkert bebis Försök få i dig en kexchoklad iaf så du får lite energi. Ring som sagt förlossningen också. Lycka till nu!

• JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-10 21:07:21 följande:
    Har pratat med förlossningen nu. De tyckte inte att jag haft värkar så länge!? Så de tyckte jag kunde vara hemma ett tag till, men sen sa hon att det är upp till mig att bestämma.Har ringt hem sambon nu...ska ta en dusch när han kommit hem och sen ska jag nog ringa och säga att jag vill komma in.
    Du känner ju själv av när du vill komma in. Det är ganska skönt att vara på plats och veta att man är i trygga händer.
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-10 21:10:58 följande:
    Jenny,Ja, jag ljög om att jag tagit panodil...ska som sagt ge mig på en dusch sen...men som sagt...vi åker in ikväll...för nu gör de satans ont..vet inte vart jag ska ta vägen.
    Åh gumman. Är din sambo hemma nu? Jag vet att det gör jätteont. försök tänka positivt och att du snart, äntligen får träffa eran bebis. Tänker på dig och håller mina tummar!!
  • JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-10 21:17:39 följande:
    JennyoPatrik: Det har varit väldigt jobbigt med med oerhört bra stöd från familj och vänner så har det trots allt gått bra Har ni klippt håret på Lucas nu?
    Det förstår jag. Skönt med ett bra stöd från omgivningen iaf, det är viktigt!
    Ja vi klippte honom. Han blev jättesöt Men det var inte så jättepopulärt
  • JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-10 21:29:06 följande:
    JennyoPatrik: Ja det är det verkligen, i höst ska jag bara njuta av att bara vara mamma hihi, kan tänka mig att det inte var så poppis vad har han för sig nu då?
    Det tycker jag absolut att du ska göra!
    Nu sover han faktiskt och jag hoppas han fortsätter med det
    själv ska jag äta jordgubbar nu!
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-11 00:59:28 följande:
    Så var vi hemma igen.Förlossningen hade inte startat, enligt dem. Dock hade tappen utplånats helt, så nån nytta har värkarna gjort ialla fall.Fick en tid för samtal om igångsättning på söndag, så då blir väl troligtvis igångsättningen på måndag.
    Vaa? Men fy vad tråkigt. Hoppas det sätter igång på riktigt snart! Nu lider jag verkligen med dig!
  • JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 09:49:35 följande:
    Mammatill4a: det kommer gå fort, står inte på förens det är oktober :D vad skönt att de somnar så tidigt, lite ensamtid på kvällen kan man allt behöva  Nathalie har varit vaken sen 06.30, men nu har hon äntligen somnat, hon är som mest pigg på morgonen fast det är iofs inte så konstigt eftersom hon har sovit hela natten JennyoPatrik: Smakade jordgubbarna bra? hur sov Lucas inatt?
    Jordgubbar smakar alltid bra I natt sov han inget vidare. Han bestämde sig för att vara pigg runt 4. Mamma var inte lika pigg...
  • JePaLuLi
    glitterkorn skrev 2008-07-11 10:48:33 följande:
    Cia är nog på bb nu :)
    Det får vi verkligen hoppas! Iaf på förlossningen
  • JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 12:01:18 följande:
    JennyoPatrik: hur länge var han vaken efter det? pigg liten krabat du har
    Han var vaken en stund, kanske en halvtimme eller så. Men det kändes ju som en evigehet   Vad hittar ni på idag?
Svar på tråden Linköping, någon?