Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Linköping, någon?

Mamma tillEKNS: Ja exakt Här regnar det inte. Än... Men det är inte så fint väder heller. Vi ska väl ut och titta lite i affärer sen tror jag. Måste köpa ett sånt där hörselskydd till Lucas om vi ska lyssna på Kent imorgon. Härligt med mys! Vad tävlar han i?
    Lucas fick smaka majskrokar igår och det var verkligen en höjdare. Han älskar dem och det var väldigt praktiskt att ge honom ett par så man fick äta ifred Har Nathalie smakat på såna?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ lilla grodan bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 12:31:23 följande:
    JennyoPatrik: Hoppas ni får kul imorgon Han cyklar mountainbike, och på söndag är det tävling i Rättvik, 7mil ska han köra då Majskrokar har hon inte ätit, däremot majspuré och det var en höjdare, hon äter det mesta, dock inte broccoli du skulle sett hennes min när hon fick det i munnen
    Tack! Hoppas det blir av bara och att vädret är ok. Ah ok, hurtig karl du har
    Haha... Det var samma med Lucas, han började gråta när han fick broccolipuré
  • JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 13:45:26 följande:
    JennyoPatrik: får vädret blir bättre imorgon  han är faktiskt väldigt hurtig ska själv börja träna bara jag får ur gifterna ur kroppen stackars våra bebisar som måste smaka på sånna hemska saker tomat och gurka älskar hon, likaså banan
    Jag hade också tänkt att göra nåt åt fläsket men så blev jag ju gravid igen. Men bara bebisen är ute så ska det bort! Haha... Ja det rä jättesynd om dem! Lucas älskar också gurka och banan, tomat har vi inte testat än.
  • JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 14:41:10 följande:
    JennyoPatrik: vi kan ju börja träna tillsammans sen när ni fått er lilla bebis nu skiner solen igen, hoppas det inte blir något mer regn idag. Har ni börjat ge Lucas välling än? Vi har börjat ge Nathalie men hon är inte direkt förtjust i varken majsvällingen eller den milda vällingen
    Ja det gör jag jättegärna! Jag behöver nån som drar med mig
    Japp, Lucas dricker välling och det har inte varit några problem alls. Det är den milda varianten han dricker.
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-07-11 17:11:59 följande:
    får man vara med er och träna då?ju fler desto roligare måste verkligen börja tänka mer på kroppen om ja ska orka med 4 barn idag blev de inne väder kompisar och klippning en snabbis till affären för köp av kattsand.. annars lungt.. hoppas vi ses på söndag
    Klart du får, det är ju bara roligt med flera!
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-07-11 17:49:42 följande:
    Tack så snällt, vore på tiden att börja nu , har sagt i flera år att ja ska ta tag i det ,men inget att gå med så därför har ja inte gjort nåt åt saken..
    Nä samma här, men är man fler så blir det lättare att ta sig iväg.
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-07-11 18:02:20 följande:
    Ja absolut, vet ni än vart ni ska träna simhall el sporthall? är inte så haj på träningsgym här istan. i åtvid där vi bodde förut fanns de 3 st gym att välja på men var aldrig på nåt haha fick inte med mig nån kompis ,har säkert läst men vart var de ni skulle flytta?
    Vi har inte kommit så långt i planeringen Jag har ingen aning! Nåt som inte är alltför dyrt iaf... Vi flyttar till Sörgårdsgatan i Skäggetorp.
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-07-11 18:16:18 följande:
    ok, men de är ju gång avstånd till ryd med så då får man ju motions om man ska hälsa på er. nu ska ja hämta kompis..
    Ja det är ju perfekt! Konditionen behöver förbättras och magen ska bort! Men smal lär jag nog aldrig bli
    dinana skrev 2008-07-11 19:03:15 följande:
    jag hänger ju också gärna på. behöver gå ner 7 kilo. men något säger mig att det kommer jag inte göra om jag skall fortsätta slappa på det här viset. bor på skattegården i skägget här.
    Du får så gärna vara med! Jag är också en slappis, och godis är ju så gott
  • JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 20:37:24 följande:
    JennyoPatrik: så bra att han dricker vällingen vi får nog kämpa ett tag till med den vad har ni haft för er idag? Nathalie somnade vid 15, vaknade 15.30 och var inte på gott humör så jag tog henne i famnen och masserade hennes rygg och hon låg verkligen och njöt så mkt så hon somnade, sov i en timme, var inte glad då heller när hon vaknade, verkade mest trött så jag masserade henne igen och hon somnade och sov då i en timme till nu ligger hon och sover för natten
    Jaja, allt kan ju inte gå smärtfritt
    Vi har faktiskt mest varit inne och myst idag. Haft en riktig familjedag
    Vad skönt att hon sover. Det gör inte min lille herre...
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 20:34:37 följande:
    Mammatill4a, JennyoPatrik och dinana: Jag har tänkt börja träna på campushallen, ligger så nära vill ni haka på?
    Det säger mig ingenting, men bara bebisen är ute och jag varit på efterkontroll så är jag på
  • JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 21:22:50 följande:
    JennyoPatrik: Låter som ni haft en härlig dag hehe, är han uppe och leker för fullt? på campushallen finns diverse olika saker man kan träna, det är bara kolla in deras hemsida...då blir det träning för fullt sen 
    Ja det var mysigt. Ja, jag fattar inte. Han är helt röd om ögonen för att han är så trött, men sova vill han minsann inte!

Nån som hört nåt från Cia?
Svar på tråden Linköping, någon?