Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Linköping, någon?

Tack för att ni frågar

Jo, Vincent mår bra nu. Han är precis som vanligt o var det i natt oxå, han fick ligga mellan oss så att vi kunde hålla koll på honom o nu har det gått nästan ett dygn så nu kan vi andas ut för läkaren sa att har det inte hänt nåt inom ett dygn så kommer det inte att hända nåt heller.

Just nu sover han i vagnen ute på tomten o jag ska ut o sätta mig där oxå nu o njuta av tystnaden innan det är dags att hämta Leo på dagis.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325

Cia: Gör som du själv känner, det ska inte varken din sambo eller hans mamma avgöra!
    Man är inte riktigt social ibland när man är gravid o det får folk acceptera.

Men OM det nu skulle sätta igång så kanske det är bäst att du följer med så att din sambo inte missar förlossningen

Elli80 skrev 2008-05-23 14:57:43 följande:
    Hejsan!Äntligen något nytt ang. sambons jobb. Saab defens vill anställa honom som dataingenjör och erbjuder honom en tjänst trots att de inte har ngt jobb åt honom än. Skumt!!! De ville väl snärja honom antar jag, å jag som vill ha honom hemma hos mig istället...Så nu lutar det åt att vi kommer ner till Linköping mer förr än senare om jag säger så... Undrar så var vi kommer få bo. Var ligger saab? Finns det något trevligt område i närheten eller ligger det helt off???Hur har ni det annars? Gabriel har sovit sedan 12 ungefär... så jag har jobbat med en hemsida som jag har ansvar för. Tycker nog att lillkillen kan vakna så vi kan ta en promenad...
    Saab ligger ganska nära stan, tar kanske 20 min in till själva city. Min sambo jobbar just nu inne på saab området. Det området som ligger allra närmast är Tannefors, där har vi bott i flera år fram tills för 9 månader sen. Det är ett superbra område o väldigt fint, stångån ligger precis där oxå o det är såå mysigt där.
    Elli80 skrev 2008-05-23 18:22:02 följande:
    Leo och Vincents mamma:Är det något område därikring som man inte vill bo i???
    Nej, de närmaste områdena är Tannefors o Johannelund o båda de områdena är jättebra o fina.

Vi ska snart åka o lämna Leo hos sin morfar, han ska sova där inatt.
    Sen ska vi till ikano o slåss med alla andra som säkert oxå är där idag när det är lönehelg o allt. Måste köpa bröllopspresent för vi ska på bröllopslunch i stockholm imorgon. En av sambons kusiner gifte sig i hemlighet i vintras o nu ska de ha lite fest.

Sen ska vi nog ut o äta middag ikväll på restaurang för att fira sambons nya jobb, Vincent är givetvis med då oxå.

Vi har haft jättemysigt under kvällen o myst massor, sett på schlagern på tv:n o druckit mumisga drinkar Vincent har sovit hela tiden förutom när han åt bara.

Nu ska vi sova.

Igår var en underbart rolig dag. Jag, sambon o Vincent var på bröllopslunch i stockholm, på moderna museèts restaurang, hur fint som helst. Sambons ena kusin gifte sig i hemlighet i vintras o nu ville de fira det. Leo fick stanna hos sin morfar, var bäst så så att han inte skulle riva hela restaurangen Riktigt så illa är det väl inte, men det var skönt att slippa passa hela tiden. Vincent var såå duktig o bara sov o åt o låg i vagnen.
    Vi åt supergod buffè med världens godaste efterrätts buffè oxå.
    O drack vin till, såå gott

Det roligaste av allt var nog att vi fick träffa några kändisar oxå Sambons kusins fru är syster till Martin Stenmarck så han var där med sin fru Hanna Hedlund som oxå är kändis De var hur trevliga som helst o hade med sig sina två barn, lite häftigt för lilla mig att få träffa dem som älskar kändisar

Ang. fika så kan jag inte idag o inte imorgon, men jag kan på onsdag, torsdag o fredag..eftermiddag alla de dagarna. Nån son vill fika då?

Kollade vädret på corren o det ska tydligen vara strålande sol o 21 grader på torsdag eftemiddag, vi kanske ska ta den dagen o ha picknick i trädgårdsföreningen då? O om det är dåligt väder så kan vi ta claras?

Ja, vi kan ju ta onsdag oxå iofs, fast då skulle det vara lite kallare, 18 grader

Svar på tråden Linköping, någon?