Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon?

dinana skrev 2008-07-10 10:33:39 följande:
    Någon som hört något från CIA80?

ingen bebbe ännu vad jag vet.

nu har man sytt färdigt sittdynan ska snart knata iväg till centrum

hoppas alla får en bra dag

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    dinana skrev 2008-07-10 11:07:20 följande:
    Haha, ja visst, det blir ju så! Jag sitter själv alldeles för mycket vid datorn.Någon som kan tipsa mig om en bra syskonvagn? Vad har ni använt, eller har ni hoppat syskonvagn helt?
    vi körde med ståbräda då syskonvagnen inte gick in genom porten .sen var den alldeles för tung osv.vi körde med en vagn o ståbräda allt två vagnar när bägge var ute
  • ciccielv
    Firstandhappy skrev 2008-07-10 13:22:34 följande:
    ja just jädrar, glömde säga det, sonen william på 5 mån...
    välkommen hit.vart i linköping ska ni flytta?
  • ciccielv

är det nån som vill ta en fika här i helgen hos oss?är fiksasugen som vanligtSkrattande

ni som bor i skäggetorp,vet ni när nästa bakluckeloppis är vid centrumet?nu ska jag fortsätta städa

• ciccielv
    Fru T skrev 2008-07-10 13:42:04 följande:
    tror ja måste "starkatillmig" lite innan ja ringer... vågar inte just nu, måste få med mannen helt på det hela åsså.han är helt övertygad att det absolut inte kan vara nåt fel... men jag vill ha det svart på vitt... orkar inte me fler negetive svar just nu...alltid haft en stoor rädsla för att inte kunna få barn men inte trodde ja att det skulle kunna kännas så här jobbigt efter "bara" ett år...
    jag ska hålla tummarna att du är gravid.hoppas du får en tid och att de kollar upp dig
  • ciccielv

ja just det är det nån som behöver spisskydd till sin spiss,perfekt för klåfinriga barn.vit ouppackad och passar de flesta spisar.fann den igår i förrådet i en kartong och vi behöver den inte.säljes billigtGlad

• ciccielv
    Fru T skrev 2008-07-10 14:04:45 följande:
    å inte fan va dom äckliga flytningarna över ännu heller, fast idag är dom mycket tunnare...
    låter mysko.har du testat nått annnat gravtest?
  • ciccielv
    Elphaba skrev 2008-07-10 15:09:02 följande:
    Maria84: Hej, har ni hittat hit med? Hoppas allt är bra!ciccielv: Är det inte sånna som hör till alla spisar, dvs man får en med sin spis? Tror vi har en sån i källarn, blir ju bra att ta upp sen när Ronja börjar lalla omkring. Men man förväntas väl ha kvar allt som hör till spisen.. iaf om man bor i hyresrätt..? Jag lyckades slänga en sån en gång, och det blev många sura miner på min då privata hyresvärd eftersom den "hörde till" lägenheten :sCia80: Kom igen nu, bebis. Jag är nyfiken på vad det är för en liten som bor där. Hoppas varje gång jag går in i tråden att din plutt ska vara vit och du inte ska ha skrivit något, annat än att du är hemkommen från BB med en liten :)
    denna är köpt på ikea,men jag minns inte när jag gjorde det. många lgh saknar spisskydd.
  • ciccielv
    Cia80 skrev 2008-07-10 17:20:14 följande:
    Nu är sambon iväg och spelar golf, själv sitter jag här med ont. Dock inga värkar som går att klocka, men ont gör det ialla fall Så nu hoppas jag på att det vill dra igång, eller ialla fall bli värkar som till slut går att klocka. Just nu gör det i stort sett ont hela tiden, dessutom bökar bebis massor där inne.
    dt var en envis bebbe.det börjar närma sig förlossningen.innan helgen är slut så har du ploppat ut bebben

här kom man nyss hem och var på detta humör!

www.familjeliv.se/Forum-5-74/m34365239.html
  • ciccielv
    Cia80 skrev 2008-07-10 18:16:43 följande:
    ciccielv,Fick några riktigt onda värkar nyss. Vill ha mer nu!
    grattis då kanske du har en bebbe redan ikvällGladhoppas din sambo hinner hem.om det är mindre än 5-10 minter mellan värkarna så är det bara att åka in till förlossningen utan att ringa dem innan

vissa barn har mycket brott ut medans andra bebisar inte har vidare brottom ut
Svar på tråden Linköping, någon?