• Sussieohl

lösnagnar för tår?

finns det lösnaglar för tårna?

• Svar på tråden lösnagnar för tår?
  • Olw

Har jag aldrig hört.
    Kan det vara fint med långa tånaglar?

• Fluffguf

Varför vill man ha lösnaglar på tårna? Man vill väl inte ha långa tånaglar?

• Kajsan

Oh fy fan vad äckligt med långa tånaglar!
    Jag hoppas tråden är ett skämt?
    Det är ju som att fråga efter löshår till stortårna?

• La Lola

Äckligt var min första tanke oxå......

Men Ts kanske bara är nyfiken o undrar rent allmänt?

//Var dig själv, det finns redan så många andra.
  • Minikatt

Har en kompis som tappade stortånageln. Hon frågade faktiskt mig om jag visste om det fanns lösnaglar till tårna. Hon hade nog gärna köpt sig ett par sådana isåfall!

• Fröken perfekt

Finns gör det nog, frågan är varför man vill ha det. Även om man tappar en nagel helt så finns ju inget att färsta en lösnagel på då...

• Minikatt

Fröken perfekt skrev 2008-05-01 18:51:05 följande:

Finns gör det nog, frågan är varför man vill ha det. Även om man tappar en nagel helt så finns ju inget att färsta en lösnagel på då...
    Det har växt ut en nagel men den är väldigt tunn och konstig. Så hon vill ha en lös att sätta på den.
  • Vindfall

Har aldrig hört att det finns, men vanliga lösnaglar kan väl i vissa fall fungera. Däremot tror jag att det är rätt svårt att hålla dom kvar på tårna. Iaf om man är som jag och alltid går in i saker.

Kajsan, varför ska tråden vara ett skämt? Kan man inte få starta en tråd med en undran här på fl utan att folk ska bli bestörta och tro att man skämtar?

• Kajsan
    Vindfall skrev 2008-05-01 18:57:37 följande:
    Kajsan, varför ska tråden vara ett skämt? Kan man inte få starta en tråd med en undran här på fl utan att folk ska bli bestörta och tro att man skämtar?
    Jo självklart Men om man frågar för att man är sugen på att köpa det själv så hoppas ivf jag att man skämtar
  • mmonika77

Jo du. Vi var på Mauritius och där hade alla fina damer det. Det var så äckligt så jag höll på att kräkas när de satt där vid matbordet och man såg tånaglarna sticka ut. Vidrigt. Men nu har jag sett det här på stan. Fruktansvärt äckligt.

Svar på tråden lösnagnar för tår?