• Sussieohl

lösnagnar för tår?

finns det lösnaglar för tårna?

• Svar på tråden lösnagnar för tår?
  • Kajsan
    Vindfall skrev 2008-05-01 20:15:53 följande:
    Det handlar inte om just tånaglar utan om att skratta åt någon som ställer en fråga som kanske är viktig för just den personen.
    Japp, men det står jag för.
  • SusanneJ
    bits skrev 2008-05-01 19:54:40 följande:
    Har finns detwww.happyhair.se/product_info.php&pr...
    jag tyckte att det där var snyggt! tänkte beställa, men det blev lite för dyrt för lite lösnaglar med  fraktkostnad och moms.
    (¯`°?.¸ ღ Ebba 061210, och lilla skrutt i magen ღ ¸.?°´¯)
  • Vindfall
    Kajsan skrev 2008-05-01 20:23:03 följande:
    Japp, men det står jag för.
    Ja men dåså, då är det ju okej, håna på.
  • Sussieohl

då kan jag faktiskt få fylla i här eftersom alla har sånna åsikter
    det är så att jag klämt å har en hemsk tånagel. och vi ska till grekland om 4 v och jag vill så gärna ha en "NORMAL" nagel till mina nyköpta sandaler...
    DOM SKA INTE VARA LÅNGA OCH ÄCKLIGA bara helt normala.

• Sussieohl

bits-tack för länken ska genast köpa.

• SusanneJ
    Sussieohl skrev 2008-05-01 21:06:48 följande:
    då kan jag faktiskt få fylla i här eftersom alla har sånna åsikterdet är så att jag klämt å har en hemsk tånagel. och vi ska till grekland om 4 v och jag vill så gärna ha en "NORMAL" nagel till mina nyköpta sandaler...DOM SKA INTE VARA LÅNGA OCH ÄCKLIGA bara helt normala.
    du kan ju köpa dom i länken. men klippa ner dom om du vill.
    annar kan du ju typ maila kicks eller nåt och fråga om dom ha "neutrala" naglar.
    (¯`°?.¸ ღ Ebba 061210, och lilla skrutt i magen ღ ¸.?°´¯)
  • Lurvenpajsaren

Visste inte ens att det fanns...

• snuttP

Vissa nagelbyggare bygger tånaglar med. Har en vän som gör det. Fungera på samma sätt som på fingrarna.

• bits
    Sussieohl skrev 2008-05-01 21:08:24 följande:
    bits-tack för länken ska genast köpa.
    Det var sa lite sa, hoppas det blir bra
  • MJAD

När jag var i Thailand och fixade förlängning på mina naglar (händerna) så var det en som fick förlängning på tårna! Jag kan tänka mig att man vill ha en nagel på tån om man blir av med den på ett eller annat sätt och man kan fixa till nageln fint, men förlängning? Det borde ju fastna i strumpan (om man har några på sig) eller så river man sig på natten.. jag vet inte, kanske är något att fundera på :)

• J W
    Svar på #30
    Om du har långa naglar på händerna, fastnar de i vantarna och rivs när du sover mm?
  • bits

Jag skulle inte sjalv vilja ha dessa pa tarna utan foredrar dem sa kortklippta som mojligt, men om man tanker efter...

Varfor ar det egentligen sa "ackligt" med langa naglar pa tarna? Ar det inte ackligare med langa naglar pa handerna? Jag menar, man lagar ju inte mat, byter bajsblojor, torkar sig i rumpan, skakar hand men nagon, plockar bland tomaterna i affaren, eller vardar sjuka med fotterna.

Jag vill ibland lata fingernaglarna vaxa, tycker det ar sa fint nar de ar malade, men det kanns sa ofrascht till slut sa det slutar alltid med att jag klipper av dem, hur mycket jag an tvattar handerna, och det blir en hel del da jag arbetar pa en smabarnsavdelning pa en forskola.

Fotterna har man ju iallafall inte nara folk sasom handerna

• Vindfall
    bits skrev 2008-05-02 22:06:31 följande:
    Jag skulle inte sjalv vilja ha dessa pa tarna utan foredrar dem sa kortklippta som mojligt, men om man tanker efter...Varfor ar det egentligen sa "ackligt" med langa naglar pa tarna? Ar det inte ackligare med langa naglar pa handerna? Jag menar, man lagar ju inte mat, byter bajsblojor, torkar sig i rumpan, skakar hand men nagon, plockar bland tomaterna i affaren, eller vardar sjuka med fotterna.Jag vill ibland lata fingernaglarna vaxa, tycker det ar sa fint nar de ar malade, men det kanns sa ofrascht till slut sa det slutar alltid med att jag klipper av dem, hur mycket jag an tvattar handerna, och det blir en hel del da jag arbetar pa en smabarnsavdelning pa en forskola.Fotterna har man ju iallafall inte nara folk sasom handerna
    Tycker att det är äckligt med tår överlag, men det är ju mer praktiskt om man har korta naglar på tårna, vill inte behöva köpa 44:or bara för att jag har naglar.
  • AnnaGBG
    Sussieohl skrev 2008-05-01 21:06:48 följande:
    då kan jag faktiskt få fylla i här eftersom alla har sånna åsikterdet är så att jag klämt å har en hemsk tånagel. och vi ska till grekland om 4 v och jag vill så gärna ha en "NORMAL" nagel till mina nyköpta sandaler...DOM SKA INTE VARA LÅNGA OCH ÄCKLIGA bara helt normala.
    Du skulle ha skrivit detta i TS!

Du har visserligen redan fått svar på att det finns, men jag skriver det också. KOntakta salonger som gör naglar ( gärna de som har fotvård också ) och kolla.

En vän till mig har alltid byggda stortånaglar för hennes egna är helt spruckna och konstiga. Ser helt naturligt och bra ut ( och nej, de är INTE långa )
Svar på tråden lösnagnar för tår?