• Sussieohl

lösnagnar för tår?

finns det lösnaglar för tårna?

• Svar på tråden lösnagnar för tår?
  • J W

JA det finns!
    Finns med olika manikyrer, precis som för händerna..

• Vindfall
    Kajsan skrev 2008-05-01 19:14:49 följande:
    Jo självklart Men om man frågar för att man är sugen på att köpa det själv så hoppas ivf jag att man skämtar
    Men varför det? Folk är ju olika och har olika smak, bara för att det skiljer sig från din smak så behöver det väl ändå inte vara ett skämt. Att håna någon på grund av dess smak är väl lite tarvligt.
  • lilltrillan

jag tappade min stortå nagel som jag klämde, och när jag var på fotvård frågade hon om jag inte ville att hon skulle göra en ny tånagel till mig, så då fick jag det inget konstigt med det, var precis som en vanlig nagel, inte lång alls det här var på försommaren, och jag hade faktiskt bävat för att gå i sandaler utan tå

glöm dina bekymmer imorgon kommer nya
  • Vindfall
    lilltrillan skrev 2008-05-01 19:41:31 följande:
    jag tappade min stortå nagel som jag klämde, och när jag var på fotvård frågade hon om jag inte ville att hon skulle göra en ny tånagel till mig, så då fick jag det inget konstigt med det, var precis som en vanlig nagel, inte lång alls det här var på försommaren, och jag hade faktiskt bävat för att gå i sandaler utan tå
    Ja, utan tå hade det nog sett lite konstigt ut!

Förlåt, kunde inte låta bli.
  • lilltrillan
    Vindfall skrev 2008-05-01 19:43:10 följande:
    Ja, utan tå hade det nog sett lite konstigt ut! Förlåt, kunde inte låta bli.
    glöm dina bekymmer imorgon kommer nya
  • Kajsan
    Vindfall skrev 2008-05-01 19:32:11 följande:
    Men varför det? Folk är ju olika och har olika smak, bara för att det skiljer sig från din smak så behöver det väl ändå inte vara ett skämt. Att håna någon på grund av dess smak är väl lite tarvligt.
    Nä, jag hoppas att det är ett skämt om nån vill ha lösnaglar på tårna.
    Thats it.
  • whole lotta love

...vem har påstått att en löstånagel behöver innebära att den är LÅNG?! Man kan säkert ha en ful och räfflig tånagel som behöver skymmas under en fejkad nagel- man kan väl hålla den kortklippt för det?

• Kajsan
    bits skrev 2008-05-01 19:54:40 följande:
    Har finns detwww.happyhair.se/product_info.php&pr...
    Ååå vad superäckligt det där såg ut! Ovårdat!
    När jag arbetade i skobutik för 100 år sen så var det ganska vanligt att kvinnor från något annat land ( ingen koll på vilket, för det har jag glömt) odlade långa tånaglar, och därför ville ha en storlek större skor när det blev vinter. *kräks*
  • Vindfall
    Kajsan skrev 2008-05-01 20:09:26 följande:
    Nä, jag hoppas att det är ett skämt om nån vill ha lösnaglar på tårna.Thats it.
    Det handlar inte om just tånaglar utan om att skratta åt någon som ställer en fråga som kanske är viktig för just den personen.
Svar på tråden lösnagnar för tår?