Är Vilma/Wilma förstört???????
Jag älskar namnet Wilma sedan skärgårdsdoktorn och tänker på en pigg och glad tjej när jag hör det.
MEN varflr heter alla hundar det? Alla i min omgivning säger att det är ett hundnamn...........
Vad tycker ni?
Jag älskar namnet Wilma sedan skärgårdsdoktorn och tänker på en pigg och glad tjej när jag hör det.
MEN varflr heter alla hundar det? Alla i min omgivning säger att det är ett hundnamn...........
Vad tycker ni?
Vilma är inte ett hundnamn! Jag älskar det namnet. Men jag gillar namnet med enkel V.
Tycker att Vilma är ett fint namn
, makens syster har en dobberman som heter Vilma ![]()
Min hund heter Wilma, men jag är 99% säker att om jag får en dotter ska hon heta Wilma också. Om hunden inte lever då, alltså.
har en dotter som heter vilma med enkel v, ska inte va w. inget vovve namn.
Just det. Wilma är hundnamn och Vilma är människornamn. Enligt mig.
Mina föräldrars hund ehter Wilma & min sambos brors barn heter Wilma. Dock hette hunden redan Wilma då de köpte henne..
Jag tycker Vilma och Wilma är jättefint och även om vissa döper sina djur till människonamn så är det inte förstört. Vet de som har katter som heter Nils, Axel. Det är ju också människonamn. Jag tycker däremot inte om namn som Engla, Ängla, Nova etc, det tycker jag inte är riktiga namn faktiskt.
Min son heter Wilhelm.
Vilhelmina är väl fint?