Inlägg från: Anonym (Snopp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snopp)

minisnopp?!

ursäkta äcklet nu, men när jag har undersökt mitt underliv lite mer noggrant på senaste har jag märkt att jag har en avlång smal liten minisnopp som hänger ut ut hålet. Man ser den när man särar typ. den är 1,5-2 cm. måste vara från förlossningen för jag har aldrig sett den förut. det enda jag blev sydd för var en "reva", ett par stygn bara. jag som tjej känner ju att jag inte vill ha en snopp. vad göra?

• Svar på tråden minisnopp?!
  • Anonym (Snopp)

livmodertappen? nejnej, det kan det väl inte vara. Det är ju som en liten skinnslamsa mest.

• Anonym (Snopp)

fosterhinnan? neeej. den liksom, är utvuxen ur själva.. fittväggen? Haha. det var ju 8 månader sen jag födde.

• Anonym (Snopp)

herregud jag tycker det är väldigt skumt. synd att man inte får lägga in groteska bilder här. haha.

• Anonym (Snopp)

viseversa, ja men vad fan. funderar på att klippa av den men det är ju lite halvfet. min feta kvinnokuk.

• Anonym (Snopp)

HÄNGER UT INNIFRÅN! :D Speciellt om man krystar litegrann sådär.

viseversa, charmigt? är du galen? :D vill du ha bild på den? *flört*

• Anonym (Snopp)

vad är framfall?

• Anonym (Snopp)

min sambo säger "nej det är inte livmoderframfall kan jag lova, den hänger ju ut från öppningen".. alltså den sitter fast vid öppningen och kikar ut lite när jag krystar, annars ligger den snällt och vilar.

• Anonym (Snopp)

viseversa, nej, den gör inte ont. inte ens när jag runkar den! haha. jesus jag är missbildad.

• Anonym (Snopp)

har du nån liten alien som tittar ut ur ditt underliv då? näää just det. hahaha.

• Anonym (Snopp)

viseversa, jag har fler missbildningar, tänker skriva dem i ett mail till dig, annars får folk som jag känner reda på min "hemliga" missbildning...

• Anonym (Snopp)

Sista Anonym, låter precis som mitt.

• Anonym (Snopp)

*garvar ihjäl mig* hahaha

• Anonym (Snopp)

haha hmm, det är nog inte en sån. min kille pratar om nåt fibrom eller polyp eller nåt.. hmmm.

• Anonym (Snopp)

Haha mmm mums, MaddeMamman ;)

• Anonym (Snopp)

Kickans mamma, oj jävlar. 5 cm? det slog min.

• Anonym (Snopp)

viseversa, ja visst var det roligt? ;) vi hörs nog igen., hoppas jag :D

Svar på tråden minisnopp?!