• Anonym (Snopp)

minisnopp?!

ursäkta äcklet nu, men när jag har undersökt mitt underliv lite mer noggrant på senaste har jag märkt att jag har en avlång smal liten minisnopp som hänger ut ut hålet. Man ser den när man särar typ. den är 1,5-2 cm. måste vara från förlossningen för jag har aldrig sett den förut. det enda jag blev sydd för var en "reva", ett par stygn bara. jag som tjej känner ju att jag inte vill ha en snopp. vad göra?

• Svar på tråden minisnopp?!
  • Anonym

Kontakta barnmorskan för att kolla upp.

Det är nog livmodertappen du ser.

• Anonym (Snopp)

livmodertappen? nejnej, det kan det väl inte vara. Det är ju som en liten skinnslamsa mest.

• Anonym

Kontakta barnmorskan och gör en kontroll. Det är väl det enda man kan göra för att få svar på vad det är och vad som kan göras.

• Anonym (deja vu)

Jag med fick en sådan skinnslamsa efter mitt första barn. Jag ringde och frågade var det var. Hon sa att jag skulle bara dra ut den.

• Anonym (deja vu)

Tror de kan vara en del av fosterhinnan.

• Anonym (Snopp)

fosterhinnan? neeej. den liksom, är utvuxen ur själva.. fittväggen? Haha. det var ju 8 månader sen jag födde.

• lollisen
    Anonym (deja vu) skrev 2008-05-02 20:20:57 följande:
    Jag med fick en sådan skinnslamsa efter mitt första barn. Jag ringde och frågade var det var. Hon sa att jag skulle bara dra ut den.
    VA???? Fosterhinnan??
    Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • Anonym (deja vu)

då var det inte som jag hade. sorry

• viseversa

ha,ha det är bra att du har humor iallafall TS.Låter inte kul med en minisnopp.Men jag skulle kolla upp det.Tror det är lätt åtgärdat.

Anonym (Snopp) skrev 2008-05-02 20:24:31 följande:

fosterhinnan? neeej. den liksom, är utvuxen ur själva.. fittväggen? Haha. det var ju 8 månader sen jag födde.
  • Anonym (Snopp)

herregud jag tycker det är väldigt skumt. synd att man inte får lägga in groteska bilder här. haha.

Svar på tråden minisnopp?!