• viseversa

minisnopp?!

ha,ha det är bra att du har humor iallafall TS.Låter inte kul med en minisnopp.Men jag skulle kolla upp det.Tror det är lätt åtgärdat.

Anonym (Snopp) skrev 2008-05-02 20:24:31 följande:

fosterhinnan? neeej. den liksom, är utvuxen ur själva.. fittväggen? Haha. det var ju 8 månader sen jag födde.
  • viseversa

nej herregud det kan du ju inte göra. Det måste göra sjukt ont. Kanske du och sambon kan hitta något charmigt med din lilla extra kroppsdel.

Anonym (Snopp) skrev 2008-05-02 20:27:29 följande:

viseversa, ja men vad fan. funderar på att klippa av den men det är ju lite halvfet. min feta kvinnokuk.
  • viseversa

ha,ha ja jag försöker hitta något possitivt med allt.Gör den ont då?

Anonym (Snopp) skrev 2008-05-02 20:30:15 följande:

HÄNGER UT INNIFRÅN! :D Speciellt om man krystar litegrann sådär. viseversa, charmigt? är du galen? :D vill du ha bild på den? *flört*
  • viseversa

ha,ha Men jag är också missbildad.Mina näsborrar är extremt olika så folk skrattar när jag visar dom.Och så har jag jättefula lilltår.Dom ser ut som spetsar!

Anonym (Snopp) skrev 2008-05-02 20:34:26 följande:

viseversa, nej, den gör inte ont. inte ens när jag runkar den! haha. jesus jag är missbildad.
  • viseversa

nej jag kan erkänna att du vinner.Men jag har två missbildningar och du har bara en så vi ligger lika för din är snäppet värre.

Anonym (Snopp) skrev 2008-05-02 20:39:15 följande:

har du nån liten alien som tittar ut ur ditt underliv då? näää just det. hahaha.
  • viseversa

ja då kanske du får dras med smeknamnet staken resten av livet!

Anonym (Snopp) skrev 2008-05-02 20:42:54 följande:

viseversa, jag har fler missbildningar, tänker skriva dem i ett mail till dig, annars får folk som jag känner reda på min "hemliga" missbildning...
  • viseversa

måsta lägga dottern nu TS.men tack för en underbar skrattstund. Hoppas det går bra med din nya lilla skinniga vän. Ha det så länge så kanske vi hörs!!

kramar!

Svar på tråden minisnopp?!