• Mizaja

    Mamma pladder

    Några mammor som "pladdrat" sen vi var gravida och träffats ofta med våra småttingar. Nu mer sällan när vi jobbar igen.


    ta vara på dagen...tiden går fort...
  • Svar på tråden Mamma pladder
  • lillälva

    Hej hej!

    BRA att du startade en ny tråd Maria!

    Hoppas ni alla haft en go helg! Jag har varit långledig - härligt! Maken har jobbat i trädgården för fullt, så det har näst intill blivit en mamma-dotter-helg - MYSIGT! Hon pratar så mycket nu! Inte klokt vad fort det går!

    Sitter och tittar på en dokumentär om barn till utvecklingsstörda föräldrar - känsligt ämne... och svårt!

    Hoppas att ni alla får en bra vecka!

    Kram!

  • josieposie

    Hejsan!

    Jag säger som Karin: Hoppas ni alla har haft en bra helg??

    Vi har varit i Lysekil och vädergudarna var för en gång skull på våran sida... SKÖNT!!

    Det är underbart när de pratar så mycket, bara lite svårt att se dem så frustrerade när man inte riktigt förstår vad de menar. Idag frågade jag vad A vill ha till middag och hon svarade LASANGE!! Hur tydligt som helst.. Då kommer nästan tårarna...

    Vi har också flyttat till blogspot så om det är någon som är intressserad av att läsa och se bilder så hittar ni oss här:
    www.aliceinwonderland11.blogspot.com

  • jomi

    Hej på er!!!

    Vi har också haft en bra helg, MYCKET trädgårdsarbete men det är bara skoj!
    Håller med er om att det låter så gott när de pladdrar hela tiden man förstår ju inte allt men det låter skoj

    Tycker ni inte att vi ska ha en liten träff snart med barnen???
    Det var ju så längesen.....en söndag framöver kanske?!

    Imorgon ska w få 1½ års sprutan jippii hon kommer bli skit sur
    stackars läkare

    Jossan/maria/Emma/Åsa: jag tittar in på era bloggar ganska ofta det tycker jag är jätteskoj! Ni skriver så roligt om ALLT!
    Hoppas ni inte tycker att jag snokar

    På tal om Emma...BORTA??????

    Nä nu måste jag jobba lite med *suck*

    Kram

  • Boo 79

    Åh, vill gärna se alla barnen!

    Tack för tandkrämen mia, rapport kommer!

    Måste jobba, hörs mer senare.

  • lillälva

    Tittar in lite snabbt bara...

    ...glömde TACKA Mia för tandkrämen - har inte sett ngn skillnad ännu... vi får väl se!

    Jag är föräldraledig två fredagar framöver, den 16 och den 23. DÅ kan jag träffas på dagtid

    Kram och ha en solig och rolig dag!

  • LillaFrö

    Hej, nu har jag också hittat hit.
    Har också trädgårsarbetat hela helgen nästan, men håller med dig Mia, det är kul!
    Wilmer var sjuk i feber nästan hela förra veckan, och både jag och F har haft var sin släng också. I helgen var vi dock alla hyfsat pigga igen.

    Tack för tandkrämen, borstar o borstar men inget resultat hittills vad jag kan se. Men gillar förpackningen, smidig.
    Mia > bara roligt om du kikar in i bloggen ibland. Inte för att jag är direkt duktig på att uppdatera, som ni andra är!

    Funderar på att bjuda hem er alla framöver, har en Buzzador-grej att testa jag också - "grönsakssmördeg" Får baka/laga nåt av det och bjuda på är tanken.

    Kan tyvärr inte på onsdag...

    Jossan> Vad häftigt att hon sa lasagne på frågan! Så tydligt också.

    Älskar W's prat också, ujuj vad skoj det är att höra.

  • lillälva

    Mia - nu ska jag skicka mina tandkrämsomdömen till dig... kolla inboxen!

    Hörde att det skulle bli sommarvärme i helgen! Lyx! Mina jordgubbsplantor har fått en blomma

    Ha en go´dag!

  • Boo 79

    Var det ingen mer som kunde idag? Kanske man skulle göra ordning trädgården lite då...

    Om du känner för det mia (eller alla andra oxå såklart) så titta gärna förbi en sväng ,vi kommer nog greja i trädgården hela dagen!

Svar på tråden Mamma pladder