• festia

Kiss-hygien!

Varför är män så snuskiga när det gäller toalett-besök?
    Okej, nu gäller det inte ALLA män, men i princip alla jag känner struntar i hygienen efter ett toa-besök.

Det jag menar är så klart att de struntar i att tvätta händerna efter att ha kissat! Det kan faktiskt stänka. Även fast de själva inte känner av det, pga att stänket är så smått. Men lik förbannat är det kiss!

En annan sak jag stör mig på är att de nästan jämt kissar på ringen. Men aldrig torkar de upp efter sig.
    Det är INTE fräscht att sätta sig på en nerkissad ring! Usch och fy och blä.
    Vad tycker ni om detta?

(Det finns självklart kvinnor som gör såhär med, men än så länge har jag träffat på EN. Och av de män/killar jag känner så är nästan alla såhär.)

• Svar på tråden Kiss-hygien!
  • Love4cats

Tvätta händerna borde vara en självklarhet. Sen om man har svårt att kissa utan stänk eller tex äldre män med prostataproblem, då finns möjligheten att sätta sig ner. Städade toaletter på ett sjukhus tidigare och samma läkare drällde runt över halva toaletten och golvet. Sunkigt värre! Hade jag haft en slang med klorin hade jag använt den istället och gärna gett han en dusch också för tankarna satt kvar om toan när jag sen städade dennes kontor.

*Allt har sin tid *
  • LaFontaine

Vi har herr- och damtoalett på jobbet. Båda städas dagligen. Då och då är damtoaletten upptagen så att jag går på herrarnas. Där stinker det allti kiss, det är grus (!) i toaletten och blött på golvet. På damernas är det rent och luktfritt.

Jag jobbar på ett av Sveriges största företag, med en rad välutbildade, medelålders män i kostym. Ändå pissar de ner en hel toalett. Hur kommer det sig?

• Nenne 71

Dom kissar brevid för dom tror den är längre än vad den är!!!!
    Lägg fram en linjal så kan dom mäta först

• festia

Visst är det ett mysterium! Jag förstår inte, är män SÅ himla lata att de inte orkar torka ringen efter sig? Eller håller de inte i snoppen utan dansar runt samtidigt som de pinkar?
    I really don´t get it. Skulle vilja att män som gör detta kunde ge en bra anledning

LaFontaine skrev 2008-05-06 17:56:05 följande:
    Vi har herr- och damtoalett på jobbet. Båda städas dagligen. Då och då är damtoaletten upptagen så att jag går på herrarnas. Där stinker det allti kiss, det är grus (!) i toaletten och blött på golvet. På damernas är det rent och luktfritt.Jag jobbar på ett av Sveriges största företag, med en rad välutbildade, medelålders män i kostym. Ändå pissar de ner en hel toalett. Hur kommer det sig?
  • Kimmie

Jag tycker mig ofta se DAMtoaletter med kiss runt ringen och med bajsränder i.
    Dessutom är det inte många kvinnor som tvättar händerna efter toabesök på nattklubbar osv heller. Åtminstone inte dom jag varit på.

Tror båda könen är lika snuskiga när det gäller sånt där faktiskt.

• festia

Det har jag aldrig varit med om. När tjej-toan en gång var trasig på en krog jag var på, var jag tvungen att gå in på kill-toan. Och det var det äckligaste jag sett! Det var bajs PÅ sitsen, kiss runt hela golvet, tillochmed vid dörren!
    Jag struntade i att kissa där inne och gick hem och kissade. (jag bor inte så långt ifrån )
    Så det du beskriver nu, har jag inte varit med om. Det enda jag varit med om är att det ibland ligger en papperstuss på golvet.

Kimmie skrev 2008-05-07 15:25:41 följande:
    Jag tycker mig ofta se DAMtoaletter med kiss runt ringen och med bajsränder i. Dessutom är det inte många kvinnor som tvättar händerna efter toabesök på nattklubbar osv heller. Åtminstone inte dom jag varit på. Tror båda könen är lika snuskiga när det gäller sånt där faktiskt.
Svar på tråden Kiss-hygien!