Anonym (undrar) skrev 2008-07-29 19:05:50 följande:
Anonym (vårtfri) skrev 2008-07-29 17:12:44 följande:
Vad skönt att vara av med vårtorna! Just nu känns det bara som en avlägsen dröm! *suck* Jag behandlar nu var 5e dag eftersom det stod i broschyren att man kunde göra det efter 4-5 gånger om allt såg bra ut. Jag började efter 4. Mina vårtor är fulla med svarta prickar och det står ju att det är ett tecken på att uttorkningen är igång. Till min stora skräck har jag hittat några fler vårtor sedan jag började. En på en fingertopp och en på en knoge. Små och de har fått vårtfri så snart jag såg dem! Klippte och pillade du bort död hud? Mina vårtor ser liksom rufsiga ut men det är svårt att få bort något. Jag önskar så att bli av med mina vårtor!
jag fick höra av fotvårdaren att svarta prickarna är tecken på att det fortfarande är cirkulation i vårtorna.. dvs ju fler prickar desto fler blodkärl i dem.. så ju mindre prickar skulle jag säga är tecken på att de blir mindre. just att det är svarta prickar är att under ftterna blir det ju tryck när man går vilket medför blödningar
det var en väldigt avlägsen dröm för mig med dock är jag överlycklig nu när jag tror allt är borta! vårtfri var dock ett medel jag inte testade. har heller ej genomgått laserbehandling eller naturmetoder.. allt annat är nog testat här..