Chick litt
Nån som har lite tips på bra chick litt a´la Marian Keyes, Anna Maxted och Helen Fielding. Är så lässugen.
Nån som har lite tips på bra chick litt a´la Marian Keyes, Anna Maxted och Helen Fielding. Är så lässugen.
Emma Hamberg - Brunstkalendern. Finns som pocket.
Mmm han verkar vara en riktig goding... men ack så farlig
Zander O Cayenne skrev 2008-05-08 23:36:57 följande:
Jag har alla! Utom den sista då. Fick 1-10 i Morsdagpresent förra året och sen beställde jag 11 när jag var sängliggande när jag väntade tvillingarna. Jag är en riktig bokmal men har bara hunnit att läsa en enda bok sen jag fick tvillingarna. Nästa sak på min lista av Jill Smolinski, Fick sånt sug efter att läsa när den var slut, mådde nästan dåligt ett par dagar. Men huset grodde igen totalt på bara den dagarna som jag läste så får nog vänta till sambon har semester.
Åh attans att jag redan beställt. Den verkar jättebra. Får bli nästa gång. Tack snälla för tipset.
Zander O Cayenne skrev 2008-05-08 23:51:18 följande:
Beställde den, verkar bra
Kom på en till bok som jag tyckte om. Polly Williams, Värsta mamman
Nu har jag läst Marian Keyes senaste och den är sådär. Funkar som tidsfördriv men jag stör mig på upplägget.
Cecelia Ahern, som bland annat skrivit Ps. Jag älskar dig
Hennes böcker blir tyvärr sämre för varje bok tycker jag. Vattenmelonen var ju klart bäst enligt mig.
Denise rudberg alla hennes är bra. Och även Jenny Leeb nu har jag bara läst hennes första men den var bra grevgatan.
www.cdon.com har en egen kategori för Chick litt Så nu har jag