2 år som fått småsyskon. Del 3
Haha... Neee ja vet att ni inte menade sååååå
Ja ba snacka typ på bebisspråk: Pooma e inte tjooock
Men då Ville va runt 4 månaders så fick jag höra att han va för tjock (7.8kg o 66lång)... Att de va synd om han.. Detta sa syrrans ex.. O fatta, jag blev juh knäckt. Första ungen o allt.. Frågade sen på BVC.. Hon tyckte den där karln verka helt från vettet. Så då slappnade jag av igen, hehe!!
Ville va oxo stor vid 10 månaders.. 10kg o 76lång ..
But no hard feelings chicks PROMISE!!
Jamen sjung om studentens lulliga dagar..
Fick gå hinderbana till apoteket.. Massa folk som stod o väntade på studenttåget..
Sen då jag va på väg till affärn så hörde jag trumvirvel o ungdommar som sjöng. Sen såg jag tåget. O fan vad jag rös till. Håren bara reste på mig.. Börja nästan böla.. Så jävla fint
Fatta då ens egna ungar tar studenten. Jag kommer juh böla ihjäl mig..
Vet ni.. Ville älskar att sjunga "Imse vimse spindel" .. O nu har Puma oxo börjar.. Ja hon gapar juh bara, awawaw.. men hon gör rörelserna : "upp stiger solen" och "spolar bort all regn" Ser så himla gullit ut..
På väg till apotek o affärn sjöng hon som en tok o gjorde rörelserna
Sen klappa hon händerna en gång.. Så snart kankse hon börjar klappa på heltid
Fan vad man märker mer o mer med Pums utevcking.. Every day juh..
"Jag hamrar och spikar" är oxo poppis. Fattar ingenting av de han sjunger men jag ser juh rörelserna
Blinka lilla sjungs de oxo..
Puma sover.. Plaksade nyss av Villeskitgris. Ska lägga han snart. Sov sålänge nu på dan. Nästan två tim ute i vagnen.. Han ser jävligt trött ut så han somnar nog snart..
frida
så stilig Nemo är i skjorta
cirkuspuman
let me know när ni passerar Salala nästa gång
Jag har köpt jordgubbar som jag ska frossa i nu.. I min ensamhet.. karln pular med juggovagn
I I I I I IKEAAAAAA *roxbury*
Jävla skit.. bajs... Ooooh... F I T T A!! Sorry morsan
Det ÄR mögel i husvagnen... Faaaan... Sommaren e förstörd!!!! O bilen bara strular.. Blir så bitter. De MÅSTE fixa sig.. Viktor sa att vi ska tälta.. My my.. Så vadå.. Ska vi tälta i gbg på parkeringen eller, haha!! Oooooooh
Måste lösa de här NU...
Nu e ja bitter...
Står här i kök o steker pannkakor.. De luktar jul..
Mmm.. avocado is namnam..
Jag skrek för fort.. I stundens hetta ni vet.. Man blir helt galen, haha..
De ordnar sig.. Inte så allvarligt.. Upptäckte bara en liten svart fläck vid fönstret.. Kankse va nå annat.. Luktar fräscht så.. O jag har mögelnäsa så.. Nåväl..
Kändes som hela sommaren kraschade där..
Slafentime..
JuggE
night night
6 år sen för mig.. Oh my Vad fort tiden går..
Mörrning..
Jag längtar till sommarlovet nu. Slippa ställa klockan.. Fan vad jag inte är en morgonmänniska..
timmer
I sommar då jag kommer så är det aktiviteter non stop. Gu vad ni götebor ska underhålla vår lilla familj + vovve
Vi vill gå till stottskogen.. Är det promenadavstånd? Me wanna check out the pingvins
frida
thank u dear
Oh vilken dag de blir för Nemo då Kul!!
Tänkte säga att de vore kul om Ville skulle haka med Vike till jobb.. Kankse INTE va. Äckliga pedofiler
sanda
have a nice day
Nu ska jag rycka upp mig.. soon dagis