Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

2 år som fått småsyskon. Del 3

Haha.. Frida då... Måste ha vart ett jävla fancy öppis om fikat kostar SÅ mkt.. My my..
    Du e looolig duFlört

Tack gärna duSkrattande  Hade tänk dra till apoteket så fort jag får cash o köpa solkräm till hela familjen inför semestern o så.. Har Bamsekräm sen -05..

Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o
  • KikiBoo

Hörrni.. Jag ska göra medelhavslasange till middag.. Innehåller dels spenat..  Läst att barn under ett inte ska äta spenat.. men.. En liten portion kan väl inte skada..?
    Har era små fått smaka på t ex spenat.. rödbetor..?

• KikiBoo

Är tis = fisk? Räcka ut tungan

Nu va de ett tag sen vi käka firre.. Kankse ska fixa ihop nå fiskeri i veckan..

• KikiBoo

Njae.. 10 månader o .. hmm.. en vecka.. snart två.. äh.. hon får smaka lite.. Skrattande
    Söta duSkrattande

• KikiBoo

Hej hopp!!

Nu går jag på rast.. Maskinerna är igång.. Dammsugit golven.. Plockat undan.. CLEAN HOUSE!!
    Puma gilla lasagnen.. Hon blev varken grön eller fick muskler som Karl Alfred    Ville, ja han ratade som vanligt..

Snart slutar Vikkemyre.. Ska ta o läsa bok för kidsen nu o sen.. Natta då far kommer hem..

betongmorsan
    Har du o Albin tagit ett snack med henne ihop om hennes beteende o så?
    Onda hon!

• KikiBoo

Jag vill ha massage.. Ont i mina fileér.. Gråter

Fotbollsmatch på tv.. Kollar ni på de????
    Viktor kollar.. O han har Ville uppe med sig.. Vill mysa med han.. Så.. jaha.. Han får väl slockna i farsans famn...
    Pum sover iaf nu..

• KikiBoo

Det regnar

Mörrn mörrn.. Vad glad man kan bli åt regn.. Meeeeeen, jag ser inte framemot att knata till dagis.. Kan juh hoppas att de slutat om en tim..

sanda
    Oh grattisSkrattande  Fan va kul du..

gurra
    jeeez... Duktig du eGlad

timmer
    Ja Viktor ville jubla o skrika då det blev mål. Jag fick lov at hejjda han.. Han hoppa i soffan ist..
    Så grattis till Sverige dåFlört
    Härligt med MijoGlad

Äggmacka till frulle nu..  Väcka Puma.. Helst så vill jag bara lägga mig brevi henne o sova.. Hon är så så mysig
    Snaaaaaart är det fre... Längtar!!

• KikiBoo
    *gäsp*
    Är grymt sugen på att göra Puma sällskap... Jag är så trött..

Regnade på mig på väg till dagis. Blev blöt om fossingarna. Måste köpa gummistövlar..

morsan
    Jag fick värsta ideén.. Du bakar en massa härliga bullar o sånt.. Så har vi picknick i uppsala.. Nån pretty o barnvänlig park lär dom väl ha...
    I'm gonna goolgeFlört

Nähäpp.. Plocka ur o i diskamaskin.. Fixa lunch, kycklinggryta till mig o Pum.. Sen ut igen.. Har slutat regna nu..

Ha en bra dag alla.. O hoppas ni får de trevligt idag fridaGlad
  • KikiBoo

Godmorgon!!

Sov med kidsen.. Idag mår jag wako.. My head.. Min kropp.. Inge ork till nåt.. Skippar gym idag..   Kaffe får de bliFlört
    Mat på spisen.. Hoppas jag mår bättre sen.. Puma e oxo krasslig, snorar som fan.. Men hon är andå pigg som fan.. Glad! Ungar alltsåFlört

betonmorsan
    oh fy! StackarnLedsen
    Blev stucken förra året på ett fik. Första gången..  Getingen satte sig på stolsryggen o jag lutade mig tillbaka. AJ!!Skrikandes  Gud va jag mådde konstigt.. Ba snurra.. Trodde jag skulle dö.
    Sen tycktr jag bara de va coolt at jag blivit stucken.. Fundersam  I'm so weird..

Mina barn va normalstora, hehe... Ville: 50 lång o 3512g och Puma 53 lång o 3846 .. ja okej, Pum kankse va liiiiiite storRäcka ut tungan  Tänk om jag hade gått tiden ut.. eller ÖVERFörvånad  oh my.. då hade dom nog vart stora.. Stackars fiffi..

jillsan
    Grattis till systerbebinSkrattande

Svar på tråden 2 år som fått småsyskon. Del 3