Har min kille lagt upp sig på www. adultfriendfinder.com?
Finns inte ens nån ruta med födelsedatum när jag kommer till förstasidan.
Finns inte ens nån ruta med födelsedatum när jag kommer till förstasidan.
1 januari 1976
1 januari 1976 står det förtryckt.
Råkade ut för exakt samma sak idag. Registrerade mig och hitta hans profil där de stod att han sökte par (2 kvinnor ) för gruppsex... Han la upp sin profil för nästan exakt 1 år sen men hade inte varit inloggad på minst 3 mån... Känns ju trevligt när vi ska ha barn om ungefär en mån... Känner mig rätt knäckt just nu...
Hej, är du SÄKER på att han är registrerad där? Alltså har du sett någon sida han gjort eller bara sett typ i historiken att han varit inne på sidan? För som jag fattat det så brukar den sidan ha typ annonser på andra porrsidor så att man länkas dit direkt och då hamnar det i historiken. Men han behöver inte ha försökt hitta nån annan för den sakens skull, utan "bara" porrsurfat helt enkelt. Sen vad man tycker om porr är ju en annan femma, men det är inte samma sak som att söka sexpartners.
Han kan ju ha varit registrerad på adultfriend.com innan ni träffades också.
Ar det en svensk sida eller utlandsk?
Jag upptäckte att min man registrerat sig som användare på en liknande site häromdagen och att han letar efter sexkontakter och han vill gärna ha trekant med två kvinnor. Just nu har jag minimal tillit till honom.
Och du TS. Vill du radera all historik så leta på internetalternativ ovan någonstans (beror på vilken webbläsare du har) och radera "tidigare" och "cookies". Det borde ta hand om det problemet.
jag tycker det verkar som det är hypotetiskt. dels att hans födelsedatum ligger "nära" hans eget och att han "eventuellt" har lagt in en profil. öppna ett eget konto där och kontakta honom under anonymt namn så får du reda på om det är han så slipper du stressa upp dig och alla andra här.
Om du har internet explorer och vill ta bort webbhistoriken så har du en flik uppe till höger som heter "Verktyg". Klicka på den så får du upp en lång lista och längst ner på den står det "Internetalternativ" - klicka på den.
På "Allmänt-fliken" står det "Webbhistorik" (Ta bort temporära filer, historik, cookies, sparade lösenord och information i webbformulär)
Klicka på knappen brevid som det står "Ta bort..." på. Då får du upp en ny ruta, där klickar du på knappen längst ner till vänster som det står "Ta bort allt..." på. Då får du upp en ja och nejfråga om du vill ta bort webbhistoriken. Klicka i rutan att den även ska ta bort filer och inställningar som lagras av tillägg och klicka sen på "Ja"-knappen.
Och voila så rensas allt bort!
Vad det gäller din kille så skulle jag inte lita blint på hans ord, tycker det lät väldigt skumt. Snoka mer innan du tar bort webbhistoriken är mitt tips!