• Anonym (Hjälp mig)

Har min kille lagt upp sig på www. adultfriendfinder.com?

Jag lever i vad jag trodde ett bra förhållande. Jag tror det fortfarande men upptäckte idag att han ev har lagt till sig på adultfriendfinder. Hur ser det ut när ni går in på den sidan? För mig står det nämligen att det är en man, som söker kvinnor, det står födelsedatum (nära hans eget) och jag blev helt chockad. Kanske är det bara ett förslag som dyker upp eller är det inte så. Kan någon hjälpa mig? Att vara ihop med någon som är otrogen och söker sådana sidor finns inte för mig. Jag ska prata med honom om det här ikväll. Hur jag upptäckte det? Jo, jag satt och kollade på rullningslisten på senast besökta sidor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-08 09:47
    Har jag lagt det under fel rubrik så lägg tråden den där den hör hemma, tack. Ber i såfall om ursäkt men jag har aldrig skrivit så här tidigare.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-08 10:07
    Det var när jag klickade på knappen sök som födelsedatumet kom upp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-10 08:09
    Nu har jag raderat webbhistoriken och pratat ut med min kille. Det var hans kompis som varit på sidorna. Min kille var med och tittade.

• Svar på tråden Har min kille lagt upp sig på www. adultfriendfinder.com?
  • Alexandra84

Usch vad jobbigt
    Hoppas dina misstankar inte stämmer för både din och er skull!

~*~ Lycklig mamma till två ~*~
  • Tessideluxe

När jag går in står det att jag är man som söker kvinna i åldern 18-35
    Inte så konstigt att det står så som default. De flesta som besöker den sajten är väl mellan 18-35 och män...

Men varför gick du in där från första början om ni har ett så bra förhållande?

• Anonym (Hjälp mig)
    Svar på #2
    För att jag såg att han/någon hade varit inne på en massa sidor där det finns porr och orden knula, knullamig osv dök upp. Jag vet att de tittar på sådana sidor på hans jobb och han brukar berätta det. Vi har också haft många andra på datorn så det kan egentligen vara vem som helst. Det jag funderar på är om det står ett födelsedatum i tryckt och i så fall vilket. Tacksam för hjälp.
  • Anonym (Hjälp mig)

Det är först när jag vet om det står ett datum i tryckt för er också eller inte som jag kan avgöra om han finns med där eller inte. Isåfall får jag väl gå med för att leta rätt på honom. Jag vet ju vilken ålder och födelsedatum han säger sig ha isåfall. Fast innan det så ska jag fråga honom ikväll när han kommer hem. Jag tror inte att han kan vara otrogen precis som alla andra. Fast jag vore ju inte den första som har fel. Han har så mycket att förlora på det och mycket lite att vinna.

• Anonym

Finns inte ens nån ruta med födelsedatum när jag kommer till förstasidan.

• Anonym (Hjälp mig)
    Svar på #5
    Förlåt det var när jag klickade på knappen SÖK som det kom upp. Vill du göra ett nytt försök tack?
  • Anonym

1 januari 1976 står det förtryckt.

• Anonym (Hjälp mig)
    Svar på #7
    TACK för det svaret. Det stod samma för mig! Då har han nog inte lagt upp sig. Det var nämligen det datum som jag hittade också.
  • Anonym (Hjälp mig)
    Svar på #8
    När jag har pratat med honom så kommer jag att skriva ett till inlägg. Det blir först ikväll. Sedan vet jag inte om jag vågar sitta vid datorn när han är hemma. Han har svårt att förstå att jag gillar familjeliv och jag tror inte att han gillar att se den här tråden. Tack för hjälpen den var ovärderlig.
Svar på tråden Har min kille lagt upp sig på www. adultfriendfinder.com?