Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Har min kille lagt upp sig på www. adultfriendfinder.com?

Problemet är att jag inte litar på min sambo.... Vet att han kan ljuga och komma med dumma idiot förklaringar. Älskar honom skit mycke men vet inte hur mycke mer lögner ja klarar, han är fd missbrukare och ja tror han håller på lite då och då nu igen. Varje gång ja kommer på nått så skyller han på andra och har massa undanflykter och va ska man göra när man inte har bevis... Hade de inte varit för vi skulle ha barn så hade jag inte gett de så många chanser men ja vill inte att vårt barn ska växa upp utan oss båda. Har jätte dåligt samvete som överhuvud taget skaffa barn med en man jag inte litar på, men har hela tiden inbillat mig att de blir bättre, han mognar, men de verkar inte så direkt..

• Anonym (ledsen)

Jo då jag konfronterade honom och han blev helt förstörd när han insåg att jag misstänkte honom för att ha varit otrogen mot honom. sa att de inte va nån sida han mindes och inte heller varit inne på och jag fick själv logga in på hans sida och se att han inte varit aktiv på den, inga mail eller nått sånt så ja tror honom. Han va verkligen jätte ledsen men de ska han minsann va, frågade honom hur han hade känt om vi vände på de hela och han sa att han hade blivit jätte ledsen om jag gjort så. Sidan är raderad och ja tror han drar sig för att försöka nått sånt igen.

Svar på tråden Har min kille lagt upp sig på www. adultfriendfinder.com?