• Anonym (Hjälp mig)

Har min kille lagt upp sig på www. adultfriendfinder.com?

Jag lever i vad jag trodde ett bra förhållande. Jag tror det fortfarande men upptäckte idag att han ev har lagt till sig på adultfriendfinder. Hur ser det ut när ni går in på den sidan? För mig står det nämligen att det är en man, som söker kvinnor, det står födelsedatum (nära hans eget) och jag blev helt chockad. Kanske är det bara ett förslag som dyker upp eller är det inte så. Kan någon hjälpa mig? Att vara ihop med någon som är otrogen och söker sådana sidor finns inte för mig. Jag ska prata med honom om det här ikväll. Hur jag upptäckte det? Jo, jag satt och kollade på rullningslisten på senast besökta sidor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-08 09:47
    Har jag lagt det under fel rubrik så lägg tråden den där den hör hemma, tack. Ber i såfall om ursäkt men jag har aldrig skrivit så här tidigare.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-08 10:07
    Det var när jag klickade på knappen sök som födelsedatumet kom upp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-10 08:09
    Nu har jag raderat webbhistoriken och pratat ut med min kille. Det var hans kompis som varit på sidorna. Min kille var med och tittade.

• Svar på tråden Har min kille lagt upp sig på www. adultfriendfinder.com?
  • Tessideluxe

Det stod så för mig också.

Men du kanske borde prata med honom om var han surfar och varför? Om du inte gillar att han surfar på porr?
    Det är ju inte så kul att känna att man måste kolla upp sin kille och dessutom tro att han registrerar sig på sidor som adult friendfinder.

• Anonym (be)

Jag tycker du borde be honom om ursäkt???

Jag skulle tycka det var jobbigt som tusan att bli kollad och misstänkt i tid och otid.

• Anonym (Hjälp mig)
    Svar på #11
    Nej, jag har inget emot att han tittar på porr. Det vet jag att han gör. Visst kanske jag inte är så jätteglad över det men det vet jag att han och hans kompisar alltid har gjort. Även innan han träffade mig. Jag vet också att en av våra vänner finns med på kk och andra sidor. Vi pratar öppet om det och jag vet att de har tittat på sidor där tjejer från vår hemstad finns med. Fast jag blev orolig då jag inte har någon kunskap om dessa sidor. Därav tråden. Vi har levt ihop i många år och har barn tillsammans. Jag vet att han älskar oss över allt annat men vet också att snedsteg händer. Jag tror att fler skulle reagera som jag. Det är väl bättre att kolla upp det än att leva i ett förhållande där ena parten kan vara otrogen? I vårt förhållande har han varit jättesvartsjuk i början. För jag hade många som var intresserad av mig. Hade t o m en idiot som ringde mig när jag väntade vårt första barn. Mitt ex som jag gjorde slut med ville inte förstå att det var över de första 2 åren. Så jag förstår svartsjukan. Nu har det gått många år till och vi har det faktiskt jättebra. Vi blev nykära när vi väntade vårt senaste barn då vi för en gångs skull fick några dygn för oss själva. Så vi har det bra just nu och har alltid haft det fast visst finns det toppar och dalar.
  • Anonym (Hjälp mig)
    Svar på #12
    Jag har aldrig misstänkt honom förrän jag såg massa adresser till sexsidor idag. Jag kommer att prata om det med honom ikväll. Jag tycker förstås att en ursäkt eller en riktigt bra förklaring borde komma från honom och inte bara mig. Om det nu är han och inte våra vänner som varit på dessa sidor.
  • Anonym (be)

Anonym (Hjälp mig) skrev 2008-05-08 10:27:28 följande:

Svar på #12Jag har aldrig misstänkt honom förrän jag såg massa adresser till sexsidor idag. Jag kommer att prata om det med honom ikväll. Jag tycker förstås att en ursäkt eller en riktigt bra förklaring borde komma från honom och inte bara mig. Om det nu är han och inte våra vänner som varit på dessa sidor.
    Ah, jag missuppfattade, ber om ursäkt att jag var så kvick att dömma!
  • Anonym (Hjälp mig)
    Svar på #15
    Ingen fara det är så lätt att göra det. Sedan tar jag bara åt mig av kritik som jag tycker känns relevant.
  • Anonym

Råkade ut för exakt samma sak idag. Registrerade mig och hitta hans profil där de stod att han sökte par (2 kvinnor ) för gruppsex... Han la upp sin profil för nästan exakt 1 år sen men hade inte varit inloggad på minst 3 mån... Känns ju trevligt när vi ska ha barn om ungefär en mån... Känner mig rätt knäckt just nu...

• Anonym (Hjälp mig)
    Svar på #17
    Oj, vad tufft. Jag tror dock att många registrerar sig på sexsidor mest för spänningens skull. Jag tror inte att alla verkligen fullföljer handlingen. Du får göra som jag tänker göra. Jag tänker nog spela dum och komma in på ämnet på ett bananskal. En vit lögn. Bara för att se om han är ärlig. Inte ställa honom mot väggen på en gång. Sedan kommer jag med fakta. Själv tänker jag prata om vår kompis om han fortfarande träffar sina tjejer på det viset. Sedan ska jag fråga honom om han någon gång registerat sig eller besökt vissa sidor. Sedan tar jag med honom till datorn och visar "bevisen" om han inte erkänner. Fast jag är ganska säker att han gör det för vad jag vet så har han aldrig ljugit för mig. Dessutom tror jag att jag kan genomskåda honom i såfall. Vad synd att vi båda är anonyma. Vi skulle kunna inboxa varandra men det blir ju lite svårt då vi båda vill vara anonyma.
  • Anonym (ledsen)

Problemet är att jag inte litar på min sambo.... Vet att han kan ljuga och komma med dumma idiot förklaringar. Älskar honom skit mycke men vet inte hur mycke mer lögner ja klarar, han är fd missbrukare och ja tror han håller på lite då och då nu igen. Varje gång ja kommer på nått så skyller han på andra och har massa undanflykter och va ska man göra när man inte har bevis... Hade de inte varit för vi skulle ha barn så hade jag inte gett de så många chanser men ja vill inte att vårt barn ska växa upp utan oss båda. Har jätte dåligt samvete som överhuvud taget skaffa barn med en man jag inte litar på, men har hela tiden inbillat mig att de blir bättre, han mognar, men de verkar inte så direkt..

Svar på tråden Har min kille lagt upp sig på www. adultfriendfinder.com?