• Anonym (Hjälp mig)

Har min kille lagt upp sig på www. adultfriendfinder.com?

Jag lever i vad jag trodde ett bra förhållande. Jag tror det fortfarande men upptäckte idag att han ev har lagt till sig på adultfriendfinder. Hur ser det ut när ni går in på den sidan? För mig står det nämligen att det är en man, som söker kvinnor, det står födelsedatum (nära hans eget) och jag blev helt chockad. Kanske är det bara ett förslag som dyker upp eller är det inte så. Kan någon hjälpa mig? Att vara ihop med någon som är otrogen och söker sådana sidor finns inte för mig. Jag ska prata med honom om det här ikväll. Hur jag upptäckte det? Jo, jag satt och kollade på rullningslisten på senast besökta sidor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-08 09:47
    Har jag lagt det under fel rubrik så lägg tråden den där den hör hemma, tack. Ber i såfall om ursäkt men jag har aldrig skrivit så här tidigare.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-08 10:07
    Det var när jag klickade på knappen sök som födelsedatumet kom upp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-10 08:09
    Nu har jag raderat webbhistoriken och pratat ut med min kille. Det var hans kompis som varit på sidorna. Min kille var med och tittade.

• Svar på tråden Har min kille lagt upp sig på www. adultfriendfinder.com?
  • Anonym

Hej, är du SÄKER på att han är registrerad där? Alltså har du sett någon sida han gjort eller bara sett typ i historiken att han varit inne på sidan? För som jag fattat det så brukar den sidan ha typ annonser på andra porrsidor så att man länkas dit direkt och då hamnar det i historiken. Men han behöver inte ha försökt hitta nån annan för den sakens skull, utan "bara" porrsurfat helt enkelt. Sen vad man tycker om porr är ju en annan femma, men det är inte samma sak som att söka sexpartners.

• Anonym (Hjälp mig)

Jag har inte kunnat höra av mig. Datorn gick sönder och den har varit på lagning. Fick igen den ikväll.

Nej, han har inte varit ute på de sidorna men däremot hans kompis. Min kille var med och tittade på någon sida där vår kompis var medlem. Det fanns bild på honom och de som svarat. Vår kompis är tillsammans med en av tjejerna han träffat och de bor ihop sedan i julas.

Fast om det går att ta bort alla adresser som finns sparade så ska jag göra det. Hur gör man det? För vår kompis är inte hos oss längre då han bara är med sin tjej. Så nu är det ingen annan än familjen som använder datorn. Så jag skulle gärna rensa all gammal historik för jag ska snart resa bort. Så om han skulle ha gjort det så är det väl då han skulle försöka igen? Jag är dock helt säker på att inte träffat någon annan och varit otrogen. Om han sedan tittar på porr så är det ok bara han inte kontaktar någon. Tack för all hjälp.

• Anonym (Hjälp mig)

Anonym (ledsen) skrev 2008-05-08 14:41:35 följande:

Problemet är att jag inte litar på min sambo.... Vet att han kan ljuga och komma med dumma idiot förklaringar. Älskar honom skit mycke men vet inte hur mycke mer lögner ja klarar, han är fd missbrukare och ja tror han håller på lite då och då nu igen. Varje gång ja kommer på nått så skyller han på andra och har massa undanflykter och va ska man göra när man inte har bevis... Hade de inte varit för vi skulle ha barn så hade jag inte gett de så många chanser men ja vill inte att vårt barn ska växa upp utan oss båda. Har jätte dåligt samvete som överhuvud taget skaffa barn med en man jag inte litar på, men har hela tiden inbillat mig att de blir bättre, han mognar, men de verkar inte så direkt..
    Hur går det för dig?
  • Anonym (ledsen)

Jo då jag konfronterade honom och han blev helt förstörd när han insåg att jag misstänkte honom för att ha varit otrogen mot honom. sa att de inte va nån sida han mindes och inte heller varit inne på och jag fick själv logga in på hans sida och se att han inte varit aktiv på den, inga mail eller nått sånt så ja tror honom. Han va verkligen jätte ledsen men de ska han minsann va, frågade honom hur han hade känt om vi vände på de hela och han sa att han hade blivit jätte ledsen om jag gjort så. Sidan är raderad och ja tror han drar sig för att försöka nått sånt igen.

• Anonym

Ar det en svensk sida eller utlandsk?

• Anonym

Jag upptäckte att min man registrerat sig som användare på en liknande site häromdagen och att han letar efter sexkontakter och han vill gärna ha trekant med två kvinnor. Just nu har jag minimal tillit till honom.

Och du TS. Vill du radera all historik så leta på internetalternativ ovan någonstans (beror på vilken webbläsare du har) och radera "tidigare" och "cookies". Det borde ta hand om det problemet.

• Anonym

jag tycker det verkar som det är hypotetiskt. dels att hans födelsedatum ligger "nära" hans eget och att han "eventuellt" har lagt in en profil. öppna ett eget konto där och kontakta honom under anonymt namn så får du reda på om det är han så slipper du stressa upp dig och alla andra här.

• Anonym

Om du har internet explorer och vill ta bort webbhistoriken så har du en flik uppe till höger som heter "Verktyg". Klicka på den så får du upp en lång lista och längst ner på den står det "Internetalternativ" - klicka på den.
    På "Allmänt-fliken" står det "Webbhistorik" (Ta bort temporära filer, historik, cookies, sparade lösenord och information i webbformulär)
    Klicka på knappen brevid som det står "Ta bort..." på. Då får du upp en ny ruta, där klickar du på knappen längst ner till vänster som det står "Ta bort allt..." på. Då får du upp en ja och nejfråga om du vill ta bort webbhistoriken. Klicka i rutan att den även ska ta bort filer och inställningar som lagras av tillägg och klicka sen på "Ja"-knappen.
    Och voila så rensas allt bort!

Vad det gäller din kille så skulle jag inte lita blint på hans ord, tycker det lät väldigt skumt. Snoka mer innan du tar bort webbhistoriken är mitt tips!

• Anonym (Hjälp mig)
    Svar på #29
    Tack alla snälla för era tips. Det värmer. Jag är egentligen aldrig anonym men just det här kändes för privat.

Jag är misstänksam som person har blivit det med åren. Då jag som ung litade på vad människor sa och inte förstod varför eller anledningen till att ljuga. Nu vet jag att så är fallet. Jag litar på min kille till 99.9% men eftersom det inte är hundra så tänker jag göra som ni sa och radera all webbhistorik.

Då ser jag om han är på dessa sidor. Är han det så får jag svar om lite mer än en vecka då jag ska resa bort. (En hel helg så jag kan återkomma efter det.) Jag ska nu göra som ni snälla människor har tipsat mig om. För min kille är inte duktig på datorer för i såfall hade väl han och hans kompis rensat sidorna. Jag sa till min kille att tänk om vår dotter skulle se sidorna. Vad ska hon tro? För vi har ett barn som också sitter vid datorn. Fast hon är för liten och vågar inte heller gå till sidor hon inte får. Varför? Jo, helt enkelt för att jag har sagt att datorn kan få virus och gå sönder om hon gör det.

Jag har snokat färdigt. Sedan har jag ingen kunskap om vilka adresser som går till porrsidor då jag inte vet vad de heter. Jag har tittat på de som börjar med kn och sedan den som lät som en kontaktsida. Om det mot förmodan skulle vara min kille så vet jag att det händer när jag är bortrest. Vi har flera barn och jag tar inte med mig alla. Så han är hemma själv med ett eller flera barn.

Nu måste jag vara med mina barn och jag önskar er alla allt gott i livet. Tack för att just ni hjälpte mig.
  • Anonym (Hjälp mig)
    Svar på #27
    Tack, men det hjälper inte det gör jag varje gång innan jag stänger ner datorn.
  • Anonym (Hjälp mig)
    Svar på #29
    Det ser lite annorlunda ut på min dator. Jag gör som du gör ibörjan men sedan går jag in på Tidigare - rensa tidigare sedan stod det vill du ta bort alla länkar till webbplatser du tidigare besökt? Då klickade jag på ja. Nu är det rensat!!! Skriver det så att Anonym (ledsen) och andra får tips.
  • Anonym (Hjälp mig)

Det tar aldrig slut. Nu tror jag att jag är gravid också trots att vi skyddat oss. Mensen skulle ha kommit i fredags. Ska köpa ett test idag. Håll tummarna för att det är negativt då min kropp förmodligen inte klarar av en graviditet till. Jag låg på IVA sist för hjärtat. Än har han inte varit ute på några sidor och jag tror inte att han kommer att göra det heller. Vi får väl se efter helgen. Återkommer då om någon är intresserad.

• Anonym (Hjälp mig)

Nu har jag varit borta i helgen. Min kille har inte varit inne på några fel sidor. Han har använt datorn. Så nu är jag så glad,

• Anonym (Hjälp mig)
    Svar på #35
    Nej det var jag inte. Mensen kom några dagar för sent. Fast jag har aldrig haft de symptomen innan mens som jag hade nu. Allt var precis lika som när jag väntat barn. Fast det var tydligen vanligt när man bytte preventivmedel. Jag har haft p-sprutor.

Nej, nu är allt jättebra här hos oss. Gruvar mig lite för att vi har ett barn som ska operas i veckan. Fast vi kommer att vara med båda två under tiden. Sedan blir det jag som ligger kvar på sjukhuset med barnet. Fast bara det är över och allt gått bra så känns livet perfekt. Nu när vi går mot sommar, sol och bad. Sköt om er allihopa. Var rädda om varandra.
Svar på tråden Har min kille lagt upp sig på www. adultfriendfinder.com?