• Anonym (?)

Bästa ställning vid analsex??

Har testat att ha analsex ett par gånger, men det har gjort ont :( vill väldigt gärna att det ska gå bra, för jag älskar när sambon har ett finger i rumpan på mig :) vi använder mkt olja och ändå gör det ont. Ska man ha en speciell ställning som kan göra mindre ont? Vi har tagit det bakifrån, han har verkligen varit försiktig och inte tryckt alls, utan jag har fått "backa" mot honom, men det har gjort ont ändå :( vi tänkte testa i helgen igen, ta lite vin innan, kanske man slappnar av bättre då? Alltså inte störtfulla nu..vilken ställning är bäst? Tips tack! Vill ju så gärna!!!

• Svar på tråden Bästa ställning vid analsex??
  • Shhiva

När min sambo varit full (inte jag) så har det gått lättare.. vet itne varför.. men så har det varit för oss..

• Anonym (Frida)

Anonym (Gött) skrev 2008-05-09 11:02:29 följande:

Rekomenderar skeden eller bakifrån liggandes på mage, då slappnar man av i båda fallen. Har haft analsex i snart 20 år men aldrig lyckats under missionären utan att ha trängt in i en annan ställning först...
    Jag har alltid två kuddar under rumpan om vi kör analt i missionären.Vinkeln blir helt fel annars.
    Sedan är man ganska utlämnad åt killen i den ställningen. Ingen nybörjargrej precis.
    Fördelen är att det är lätt att smeka sig själv och att man har ögonkontakt :)
  • Anonym (Zäta)

vi har precis börjat experimentera med analsex och än så länge älskar jag det. så jag suger i mig av alla tips jag läser . än så länge har jag "bara" fått fingrar och tunga i anus, men jag vet att en plugg ligger och väntar och det ska bli underbart att ha den i anus samtidigt som fittan blir penetrerad! jag _älskar_ penetration

• Anonym (I Like)
    Svar på #23
    Ja, DET är så jäkla skönt! Plugg och kuk samtidigt!
  • Anonym (Mums)

Och vibratorn!
    (I Like) skrev 2008-05-09 16:07:49 följande:

Svar på #23Ja, DET är så jäkla skönt! Plugg och kuk samtidigt!
  • Anonym (?)

Å vilka underbara tips man får här! Längtar tills imorgonkväll......här ska testas vill jag lova ;)

• Anonym (Erhum..)

Kom ihåg att i början när vi skulle testa så var det bättre med bakifrån, för då kunde jag snabbt dra mig undan om det gjorde för ont samt att jag kunde liksom "gunga" fram och tillbaka så han kom in försiktigt bit för bit och liksom tänjde innan han var helt inne. Du måste vara riktigt upphetsat(!) när ni gör det, annars går det inte... Eter ett tag gick det toppen. Nu har jag lärt mig slappna av och vet hur skönt det är så nu går det helt problem fritt. Mkt olja bara!

• Anonym (?)

Å det var ju helt underbart med analsex igår :) sååååå skönt! Det ska vi göra om igen! Vi hade mycket olja och förspel som vanligt..provade att ligga sked som några skrev här, men jag tyckte inte det kändes bekvämt alls, utan vi bytte till ridställning, jag satt ovanpå och fick styra allt hur jag ville. Gjorde lite ont i början, men när han var helt inne försvann det onda och vi kunde köra på. I slutet gick det snabbare och snabbare och gud vilken härlig orgasm!!! UNDERBART! Att vi inte fått till detta innan, hehe..

• Anonym

Mmm jag blir en smula avudsjuk, skulle också vilja testa men gubben vill inte :( Blir vrål kåt att läsa noveller om analsex, har tom köpt en plugg så jag får leka med mig själv.

Anonym (?) skrev 2008-05-11 13:06:54 följande:
    Å det var ju helt underbart med analsex igår :) sååååå skönt! Det ska vi göra om igen! Vi hade mycket olja och förspel som vanligt..provade att ligga sked som några skrev här, men jag tyckte inte det kändes bekvämt alls, utan vi bytte till ridställning, jag satt ovanpå och fick styra allt hur jag ville. Gjorde lite ont i början, men när han var helt inne försvann det onda och vi kunde köra på. I slutet gick det snabbare och snabbare och gud vilken härlig orgasm!!! UNDERBART! Att vi inte fått till detta innan, hehe..
Svar på tråden Bästa ställning vid analsex??