vad förklippar du med olika stjärntecken
hej.
i dag på jobbet pratade jag med en kollega om detta med olika personlighets drag som ofta stämmer in på olika stjärntecken.
jag undrar lite nyfiket. känner ni någon som har ett engligt er typiskt personlighets drag som andra med samma stjärn tecken? isf vilket.
OBS
denna tråd är inte tills för att någon ska trycka ner en annan för att den känner vissa tycker av människor som är på olia sätt utan jag vill bara veta hur ni ser på era i eran närhet.
jag kan börja iaf.
kom fram till i dag på jobbet med kollegan att vi båda känner en hel del tvillingar som töje rpå sanningen oh ljuger mycket lite mytomani i det hela. (jag menar inte att alla är det så ta inte illa upp om du själv är tvilling och INTE är på detta sätt.)
hoppas denna tråd blir det jag tänkt från början..
kram
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-10 11:24
jag hörde i går av en annan vännina som kan en del om detta med stjärn tecken och tydligen är anledningen till att det ofta finna två sidor av ett stjärn tecken att det finns två olika aspekter en "god" och en "ond" den goda är i balans med sig själv och den onda inte. (nu är god och ont inte rätt ord att använda men jag kommer inte på vilka ord hon använde.. hoppas ni förstår?)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-10 12:41
possitiva och negativa aspekter menade jag.. :D