Inlägg från: Sarah84 |Visa alla inlägg
  • Sarah84

Vuxna som blir bakfulla

Fast de finns många som blir bakfulla oavsett hur mkt/lite de dricker. Han en vän hon blir bakis även om hon så bara druckit nåra glas vin.. Så de där e väldigt individuellt. Ja mår aldrig dåligt dan efter oasvett hur mkt ja dricker.

• Sarah84
    Eisa skrev 2008-05-10 16:12:50 följande:
    Klart man blir bakis av "nåra glas vin", det är ju MYCKET. Drick max 2 glas och du klarar dig. Man behöver inte mer för att få en bra stämning.
    Ne ja blir inte de. Men ja har heller aldrig mått dåligt dan efter. Ja kan lätt sitta & dricka en 3-4 glas vin utan att direkt känna att ja e berusad..
  • Sarah84
    isisisis skrev 2008-05-10 16:16:27 följande:
    Ja .Tydlige har du väldigt kloka vanor TS.Men jag garanterar dig att 5 öl på en hel kväll inte är någon överkonsumtion bland folk i allmänhet.
    Ne de dricker ju de flesta bara på förfesten, sen blir de minst lika många då de e ute på krogen.
  • Sarah84

Eisa! Ja du ser, alla e vi olika.. Ändå dricker ja väldigt sällan alkohol nu mer.

• Sarah84
    061104 skrev 2008-05-10 16:18:50 följande:
    Njae, 10 öl får då inte jag i mig under en kväll iaf..Jag dricker fem kanske på hela kvällen.
    Men ja sa inte att ja gör de.. Vet många som gör de. mest kilalr då, de e väl de som tål mer i regel.
Svar på tråden Vuxna som blir bakfulla