Inlägg från: Eisa |Visa alla inlägg
  • Eisa

Vuxna som blir bakfulla

Raka Pungen skrev 2008-05-10 16:23:09 följande:
    Det är så jävla skoj att vara askalas dräggfull ibland. Även om baksmällan klan vara förjävlig så är det fan värt det.
    Vad är det som är roligt med det? Man blir yr. Jippi.
  • Eisa
    MansonDust skrev 2008-05-10 16:23:42 följande:
    Ja den nivån kommer jag till efter 7 cider & nån grogg.
    Och jag efter 1,5 glas vin
    Mystiskt.
  • Eisa
    Flytning skrev 2008-05-10 16:24:51 följande:
    Jo, problemet är väl det att när man väl nått den nivån så är man inte längre kapabel till att hitta den.
    Jag är ju det.
  • Eisa
    Bidosas skrev 2008-05-10 16:26:25 följande:
    fy skruttan, jag dricker så sällan att de räcker med att lukta på korken för att bli asplakat!!! Lite fulla folk kan väl vara kul... mindre kul för dem dagen efter, men TS- de e väl deras problem...?
    Jomen jag vill ändå förstå!
    Flytning skrev 2008-05-10 16:26:59 följande:
    Sen är det nån ingrediens som når en liten del i hjärnan som gör att man känner sig lycklig också. Jag antar att det är den känslan som gör att man finner det nöjsamt att bli onykter. Det måste väl även du hört talas om?
    Jomen man måste inte bli dräggfull för att känna den känslan. Det vet väl alla? Trodde jag.
  • Eisa
    anarkokapitalist skrev 2008-05-10 16:27:02 följande:
    Nu dricker jag sällan öl utan är mer förtjust i päroncider med 7%alkohol och såna jag lätt hälla i mig en 12-14st när det är fest =) Inga problem där =)
    VA???
  • Eisa
    isisisis skrev 2008-05-10 16:31:18 följande:
    Sen tycker jag man kan inflika i "alkoholdebatten" att det är vissa människor som kan dricka alkohol och fortsätta vara trevliga under hela kvällen fast de är berusade,medans vissa bara behöver dricka lite grann och de förpestar tillvaron för hela sällskapet....
    Lite OT men okej jag förlåter dig även om jag inte hajar poängen med inlägget
  • Eisa
    Bidosas skrev 2008-05-10 16:32:28 följande:
    men... man dricker för att de e gott...ibland kan jag äta sjuuuukt mycket mat å bli sådär tokmätt så man inte kan röra sig...ibland trycker jag i mig godis så de rinner ur geleråttor ur öronen!ibland dricker man kanske liiiiite för mycket för att man dagen efter ska kunna stå ut på ett barnkalas för 15 st 4-åringar...thats life!
    Fast man mår ju jävligt mycket sämre av att supa skallen av sig än att äta för mycket mat. ICKE jämförbart.
  • Eisa
    MansonDust skrev 2008-05-10 16:34:50 följande:
    Förstår inte det konstiga ? Om man festar från kl 18 t.ex till kanske 02-03 så är det inga problem !
    Hmm, kanske inte...
  • Eisa
    MansonDust skrev 2008-05-10 16:34:50 följande:
    Förstår inte det konstiga ? Om man festar från kl 18 t.ex till kanske 02-03 så är det inga problem !
    Inte för att jag nånsin skulle festa till 02-03 men...
  • Eisa
    061104 skrev 2008-05-10 16:39:09 följande:
    Nu ska jag pimpla 1 liter vin & grilla i gott sällskap! Skål!& ha en härlig sommarkväll....
    Nope, hatar sommaren.
  • Eisa
    Tant Greta skrev 2008-05-10 16:53:54 följande:
    För att man kan& För att bakfyllesex är ganska mysigt?
    Det håller jag inte med om... Men det är jag det. Jag vill vara pigg och dricka min morgonjuice och göra mina benlyft och läsa mina böcker. Här ska inte knullas nånting under illamående och huvudvärk
  • Eisa
    isisisis skrev 2008-05-10 16:57:47 följande:
    Raka Pungen skrev 2008-05-10 16:55:17 följande: ASG! haha! Är alla nykterister hundägare?Men jag kan hålla med om att agilitytränare är tråkiga!
    De brukar vara fula.
  • Eisa
    Tant Greta skrev 2008-05-10 17:02:45 följande:
    Man knullar ju självfallet efter illamåendet går över!Sen dricker man cola till frukost&läser morgontidningen.Sover en stund till&sexar sen igen.
    Okej, jag sexar nog hellre kvällstid
  • Eisa
    margaritha skrev 2008-05-10 17:53:49 följande:
    Jag blir bakfull mycket sällan, men det sker under ungefär samma mönster... man har så trevligt att man fortsätter sitta och prata också öppnar man en till flaska vin eller någon bjuder på whiskey helt enkelt för att man vill sitta likadant en stund längre.
    Jamen man kan väl tänka "nej nu tar jag inte emot mer för då mår jag dåligt imorgon"?
  • Eisa
    margaritha skrev 2008-05-10 18:03:19 följande:
    Jamen det är ju så trevligt att det inte spelar någon roll! Så är det ju inte ens säkert att man blir bakis.
    Man vet ju vid vilken gräns man blir bakis.
Svar på tråden Vuxna som blir bakfulla