• Anonym (juliana)

Är det skönare med större kuk???

Jag diskuterar med en kompis om hurvida det ALLTID är skönare i sängen om killen har stor kuk...

Är det det?

Om ni har 2 killar att välja mellan, väljer ni alltid den som har större kuk då? Motivera gärna...

Jag anser att det inte alltid måste vara skönare med en 23 cm:are, utan att man kan ha skönt med mindre storlkar också, beroende på hur skicklig mannen i sängen är...

• Svar på tråden Är det skönare med större kuk???
  • Anonym (J)

Jo, jag väljer den stora, finns inte tekniken så får man väl lära upp honom. Jag tänder helt enkelt inte på små kukar, de är fula och så avtändande!Jag vill ha en stor!

• Dirndl

Jag gillar inte alls stora.
    Och absolut inte längre än att han kan stöta in den helt.

• Anonym (njää)

jag skulle aldrig vilja (kunna!) ha nån som har länge kuk än min sambo. ibland känns även den för lång, så det gör ont när han kommer för långt in.
    och jag vill bli kn*llad håårt ju!

• Anonym

JA! Stor kuk är bra! Fantiserar om det ofta. Har en stor dildo hemma, skulle kunna tänka mig köpa en ännu större. Min kille använder den ofta på mig och då går det...oftast rätt fort. Älskar stora kukar. Med stor menar jag inte på längden utan en breeeed kuk.Upphetsande att kännas som att man verkligen fylls upp.......mmmm, nice!

• Anonym (ler ;))

storleken spelar ingen roll bara det smakar bra ;)

nej skämt och sido jag tycker iallafall att den ska kännas så grov och lagom lång :) inte för lång..

• Anonym

jag föredrar stora kukar! iallafall grova sådana!
    Gillar inte när dom är allt för långa, men dom får vara hur grova som helst ;D

• the big apple

spelar ingen roll,skonast med "normala"

(vad nu det ar..)

• Anonym (Nja)

Beror väl på hur liten den mindre är...
    Tycker heltklart att det är mer tändande med en stor men erfarenheten säger mig att man kan ha kanon sex med en mindre. Är man kär bortser man från storleken så jag talar om one night nu!

• Anonym

...och för att använda en väl beprövad klyscha: Man måste inte stoppa in nåt varje gång... jag o min man har underbart sex även de gånger vi inte kör in den... och jag tänker mig att en flink tunga skulle kunna ersätta en liten kuk!

• Anonym (Nja)
    Anonym skrev 2008-05-13 09:01:15 följande:
    ...och för att använda en väl beprövad klyscha: Man måste inte stoppa in nåt varje gång... jag o min man har underbart sex även de gånger vi inte kör in den... och jag tänker mig att en flink tunga skulle kunna ersätta en liten kuk!
    Absolut möjligt har varit med om det...men det blir lite trist i längden. Tycker ju jag men alla är ju olika!
Svar på tråden Är det skönare med större kuk???