• Anonym (juliana)

Är det skönare med större kuk???

Jag diskuterar med en kompis om hurvida det ALLTID är skönare i sängen om killen har stor kuk...

Är det det?

Om ni har 2 killar att välja mellan, väljer ni alltid den som har större kuk då? Motivera gärna...

Jag anser att det inte alltid måste vara skönare med en 23 cm:are, utan att man kan ha skönt med mindre storlkar också, beroende på hur skicklig mannen i sängen är...

• Svar på tråden Är det skönare med större kuk???
  • Anonym (Ja)
    Anonym (OMG) skrev 2023-05-01 02:41:58 följande:

Fy fan, som en blyertspenna. 

Men tack för att du delade med dig! Det var nog vad trådskaparen ville veta. Fast skrev antagligen fel? 

Men jag ska vara hjälpsam och tala om varför du känner dig som ett freak. För att du är ett. Kuktourettes kan inte vara lätt att dras med. 

Inte så konstigt, kan jag tycka, att trådämnet får män att ventilera sina egna mått.

Sedan håller jag med om att en del verkar överdriva, alternativt vara dåliga på att mäta korrekt. Tycks gälla både män och kvinnor.
  • Anonym (OMG)
    Anonym (Ja) skrev 2023-05-02 06:59:42 följande:
    Inte så konstigt, kan jag tycka, att trådämnet får män att ventilera sina egna mått.

Sedan håller jag med om att en del verkar överdriva, alternativt vara dåliga på att mäta korrekt. Tycks gälla både män och kvinnor.

Varför är det inte konstigt tänker du?

Vad mer, som bara bevisar att man inte kan läsa rubriken, tycker du att man bör ventilera här? Semesterfoton? Skofetisch? Runkeeper på senaste löprundan?

• kire

Gå in på t.ex. BC, kolla in annonser "söker man" så får man svaret på vad den vanligast preferensen är - stor kuk. De flesta män som beskriver BC säger att det är hopplöst att få napp.

Men är man välutrustad med profil på BC, skriver vettig text och har schyssta bilder i profilen är intresset hela tiden stort. 

Så utifrån mina erfarenheter, nog är det rätt många kvinnor som har det på sin önskelista när det gäller rent sexuella preferenser och fantasier.

• Anonym (N)

Beror väl på hur stor.. Min kille / ex som jag fortfarande ligger med (vet inte riktigt vad vi är nu) har 19-20 ungefär tror jag och ganska normal omkrets och jag tycker vi har bra sex.. Men när jag var gravid fick jag ofta ont och hade nog önskat att han hade lite mindre.. Får lite ont ibland annars också, tror det kanske är för att jag har bakåtriktad livmoder.

Skulle iallafall inte vilja ha någon som har större än han.. Har legat med killar som har mindre som jag ändå har haft bra sex med..en som bara hade kanske 13 cm. Så storleken är inte allt. Men har någon väldigt liten blir det kanske inte lika bra. 

• Anonym (Ja)
    kire skrev 2023-05-02 09:51:01 följande:

Gå in på t.ex. BC, kolla in annonser "söker man" så får man svaret på vad den vanligast preferensen är - stor kuk. De flesta män som beskriver BC säger att det är hopplöst att få napp.

Men är man välutrustad med profil på BC, skriver vettig text och har schyssta bilder i profilen är intresset hela tiden stort. 

Så utifrån mina erfarenheter, nog är det rätt många kvinnor som har det på sin önskelista när det gäller rent sexuella preferenser och fantasier.

Du ska nog inte ta BC på allt för stort allvar. Dels finns ingen anledning att se vad folk önskar där som representativt för samhället i stort. Dels verkar det ofta finnas en kille med i bilden som vill att tjejen ska bli påsatt av en välutrustad man. Ibland är det uttalat, ibland får man läsa lite mellan raderna.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (OMG) skrev 2023-05-02 09:23:09 följande:

Varför är det inte konstigt tänker du?

Vad mer, som bara bevisar att man inte kan läsa rubriken, tycker du att man bör ventilera här? Semesterfoton? Skofetisch? Runkeeper på senaste löprundan?

Jag förstår till viss del vad du menar, men tycker inte det är så konstigt att sakfrågan får en del att ventilera sina mått och eventuella preferenser. Det är inte så frånkopplat som dina övriga exempel. Förstår faktiskt inte upprördheten från din sida, det är väl bara att sluta läsa.
  • Anonym (OMG)
    Anonym (Ja) skrev 2023-05-02 10:38:10 följande:
    Jag förstår till viss del vad du menar, men tycker inte det är så konstigt att sakfrågan får en del att ventilera sina mått och eventuella preferenser. Det är inte så frånkopplat som dina övriga exempel. Förstår faktiskt inte upprördheten från din sida, det är väl bara att sluta läsa.

Nej, frågan är vad någon föredrar att ha sex med inte hur stor kuk någon har. Att svara det är i det närmaste motsatsen. 

Om man nu känner för att anonymt ljuga lite om sin storlek är det nog det ämne det finns flest trådar av på hela internet. Det borde ju räcka? Om inte kan man ju starta ytterligare en. Inte se trådar om helt andra saker som en invit att haspla ur sig det? 

Jag vet inte något annat ämne som behandlas så? 

• Anonym (Näää)
    Anonym (juliana) skrev 2008-05-10 23:26:44 följande:
    Är det skönare med större kuk???

Jag diskuterar med en kompis om hurvida det ALLTID är skönare i sängen om killen har stor kuk...

Är det det?

Om ni har 2 killar att välja mellan, väljer ni alltid den som har större kuk då? Motivera gärna...

Jag anser att det inte alltid måste vara skönare med en 23 cm:are, utan att man kan ha skönt med mindre storlkar också, beroende på hur skicklig mannen i sängen är...

Storleken spelar ingen roll för mig. Har haft VÄRDELÖST sex med välhängda och supersex med mindre välhängda.
    En stor kuk gör inget alls om ägaren av den saknar finkänslighet och empati.
    Jag tror att det oftast är män som tycker att måttet är viktigt. Jag kunde inte bry mig mindre.
  • Bunny84

Tycker män här ute borde skicka kukbilder till dig OMG jämte en tumstock så kan du ju se om de ljuger som du uppenbarligen tror. Varför skulle man sitta och ljuga eller hitta på över huvud taget på ett anonymt forum?.. Finns lixom ingen vits med det eftersom det inte lär ge dem ett ligg automatiskt bara för det. Tror snarare att killar man möter ute i olika sammanhang är de som gärna överdriver stl. 

Tro vad du vill då jag gissar att majoriteten här skiter fullständigt i det men att sitta och skriva att någon är ett freak pga stl/ tjockleken på hans kuk är enligt mig fan inte okej!!! 

• Anonym (Ö)

Nej, verkligen inte! En stor kan inte knulla mig hårt bakifrån för det gör ont, den stöter i, och en mindre passar min g-punkt perfekt. Därför väljer jag den mindre. 

Svar på tråden Är det skönare med större kuk???