• Anonym

tips på vad man ska skriva i sms:et för att visa att man gillar han?

vet inte vart jag ska lägga mitt inlägg då jag vill vara anonym..

jag vet inte vad jag ska skriva för sms till en kille som jag har träffat. Jag vill träffa honom och han mig..men sen har vi inte hörts något mer. Den här veckan kan jag inte, men jag vill iaf sms honom och visa att jag tycker att han är grymt snygg!
    Men jag vet inte vad jag ska skriva, det får inte bli för på...

• Svar på tråden tips på vad man ska skriva i sms:et för att visa att man gillar han?
  • dio

skicka en :-X
    Visst är det en puss/kyss? (är inte så jättehaj på smileysar )

• Anonym

Vet inte var du bor, men min "grabb" skrev "häng med på liseberg eller nå´t" och det funkade på mig, nu är vi sambos!

• Beckiz86

Hej Hunk ! Skulle bara säga att jag tycker att du är grymt snygg !

Måste det va svårare ? Haha =)

• Anonym

Han vet redan att jag tycker att han är grymt snygg..sagt det massor med gånger...nu vill jag skriva något mer...
    Jag vill inte skrämma bort honom heller...eller det kanske man inte kan? =) Något fint som får honom att känna sig speciell??

• Hemliga 72an

fråga om han kan skicka en bild på sig så du har en snygging i din mobil!

• Anonym

han vill träffa mig igen..men det kommer att dröja ett tag tills dess...men jag vill visa honom att jag tänker på honom HELA HELA tiden..fast vi bara har träffats på en fest en gång....

• Julias mamma
    Anonym skrev 2008-05-12 12:48:33 följande:
    han vill träffa mig igen..men det kommer att dröja ett tag tills dess...men jag vill visa honom att jag tänker på honom HELA HELA tiden..fast vi bara har träffats på en fest en gång....
    Varför kommer det att dröja?
  • Anonym

Är man för på då? Mina vänner säger att jag ska lugna mig lite och låta han fråga om vi ska träffas igen, men jag kan inte vänta!
    Kan det uppfattas som desperat då? Bara för att man är tjej...det ska ju alltid vara killen som tar första steget...men är det verkligen så??

• Anonym

Julias mamma skrev 2008-05-12 12:49:53 följande:

Varför kommer det att dröja?
    Jo, jag har mina barn den här veckan och han bor i en annan stad...så det blir lite svårt att träffas då..
  • Julias mamma
    Anonym skrev 2008-05-12 12:50:57 följande:
    Julias mamma skrev 2008-05-12 12:49:53 följande:
    Jo, jag har mina barn den här veckan och han bor i en annan stad...så det blir lite svårt att träffas då..
    Jasså!
    Är det bestämt att ni ska ses, eller har ni sagt typ...vi ses då!
Svar på tråden tips på vad man ska skriva i sms:et för att visa att man gillar han?