• Anonym

tips på vad man ska skriva i sms:et för att visa att man gillar han?

vet inte vart jag ska lägga mitt inlägg då jag vill vara anonym..

jag vet inte vad jag ska skriva för sms till en kille som jag har träffat. Jag vill träffa honom och han mig..men sen har vi inte hörts något mer. Den här veckan kan jag inte, men jag vill iaf sms honom och visa att jag tycker att han är grymt snygg!
    Men jag vet inte vad jag ska skriva, det får inte bli för på...

• Svar på tråden tips på vad man ska skriva i sms:et för att visa att man gillar han?
  • Anonym

han frågade mig i helgen om vi kunde träffas, men jag var tvungen att åka hem så då gick det inte. Men jag skrev tillbaka att jag gärna vill träffa honom en annan gång och han skrev att det ville han också. Där är vi nu...ska jag inte höra av mig på ett tag eller ska jag??
    Jag är som en liten fjortis nu..vet inte hur jag ska bete mig...men jag vill sååå gärna träffa honom igen för han är sååå fin.

• Anonym

När jag började dejta min nuvarande var ett av de första sms:en jag skrev: Du är snygg...

Sen efter ett tag kände jag som du, och vi hade bägge fullt upp och skrev då. Du sitter i mitt huvud och stör när jag försöker jobba...
    Nu är vi gifta

• Anonym

Den var kanon!!! kanske ska våga mig på ett sånt sms...är bara sååå feg!

Anonym skrev 2008-05-12 13:06:31 följande:
    När jag började dejta min nuvarande var ett av de första sms:en jag skrev: Du är snygg...Sen efter ett tag kände jag som du, och vi hade bägge fullt upp och skrev då. Du sitter i mitt huvud och stör när jag försöker jobba...Nu är vi gifta
  • Anonym

Det funkade!!!!!

• Anonym

vad skrev du och vad skrev han??!

Anonym skrev 2008-05-12 13:37:55 följande:
    Det funkade!!!!!
  • Anonym

att jag tänker på han och han svarade att han tänker på mig med...+ att han tycker att jag är fin =)
    Vad ska man svara på sånt??

• Anonym

Grattis

Nu behöver du nog inte svara... nu är det hans tur att skriva först!

det är bra att inte skriva för ofta heller, utan säga vad man känner och så lämna det vid det så blir det lite mer spännande och inte för långdraget. som det är nu är det ju perfekt!

• Anonym

jag känner också lite så =) vill inte att det blir för mycket heller på en gång....hoppas verkligen att han skriver något mer sen =) JAG VILL TRÄFFA HONOM!!!!

• Anonym

hihi förstår det... ha is i magen nu, nu har du fått honom att tänka på dig! han hör nog av sig snart...

Anonym skrev 2008-05-12 13:52:34 följande:
    jag känner också lite så =) vill inte att det blir för mycket heller på en gång....hoppas verkligen att han skriver något mer sen =) JAG VILL TRÄFFA HONOM!!!!
  • Anonym

jag ska inte skriva "tack" eller dylikt då? känns lite dumt att inte svara på det han skrev...å sen inte skriva mer??

• Anonym

jag hade inte svarat på det faktiskt...
    OM du känner att du måste så hade jag nog skrivit nått i stil med hör av dig om du vill ses nån dag eller liknande. men som sagt, jag hade låtit bli. Du har ju fått ut det du ville, du gav honom en komplimang, han sitter och tänker på dig nu

Anonym skrev 2008-05-12 13:58:01 följande:
    jag ska inte skriva "tack" eller dylikt då? känns lite dumt att inte svara på det han skrev...å sen inte skriva mer??
  • Anonym

ok...vi har ju redan sagt att vi ska träffas sen...så då får jag avvakta och se om han frågar...annars gör väl jag det..men jag ska försöka att hålla ut =)

Anonym skrev 2008-05-12 14:00:54 följande:
    jag hade inte svarat på det faktiskt...OM du känner att du måste så hade jag nog skrivit nått i stil med hör av dig om du vill ses nån dag eller liknande. men som sagt, jag hade låtit bli. Du har ju fått ut det du ville, du gav honom en komplimang, han sitter och tänker på dig nu
  • Mamsis

Jag fick en massa gulliga sms av min kompis när jag separerade av en vän för att ha när jag hittar nån jag vill skicka dem till..

Vet itne vart hon fick tag på dem, men det borde ju finnas, annars får du sms a mig först haha, så skickar jag dem till dig.

• Anonym

Jag tar tacksamt emot de gulliga sms:en =) Är så fruktansvärt dålig på att uttrycka vad jag känner...=)

Mamsis skrev 2008-05-12 14:05:11 följande:
    Jag fick en massa gulliga sms av min kompis när jag separerade av en vän för att ha när jag hittar nån jag vill skicka dem till..Vet itne vart hon fick tag på dem, men det borde ju finnas, annars får du sms a mig först haha, så skickar jag dem till dig.
  • Anonym

Vet ni! Det blev kanonbra! har fått massvis med gulliga sms från honom hela dagen idag=) Han vill träffa mig och vi ska ses i nästa vecka för ett glas vin tillsammans =)

Shit..vilka sms han har skickat..han skrev att jag var väldigt vacker och att han tänker på mig mycket..Love is in the air =)

Jag kan knappt bärga mig...och bäst av allt är att han vet att jag har barn men verkar inte bry sig så mycket om det. Andra killar man har träffat har backat då man sagt att man har barn, men det verkar finnas goa killar som inte bryr sig om sånt =) Trodde aldrig detta!!

• Anonym

Grattis! Vad härligt för dig/er!

Svar på tråden tips på vad man ska skriva i sms:et för att visa att man gillar han?