Dinosaurien skrev 2008-05-12 18:43:25 följande:
Åh, en krämpa till som jag glömt från förra gången...hade så jävla ont under fotsulorna på morgonen att jag var tvungen att profylaxandas för att ta mig till badrummet typ. Sen blev det bättre under dagen. Tänkte själv att det var vätska men det är sant att man faktiskt löser upp ledbanden i fötterna också. Bli inte förvånad om du är ett skonummer större resten av livet! Det onda i fötterna satt tyvärr kvar ett tag efter att sonen kommit ut också men det blev bättre i alla fall. Denna gång har det peppar, peppar inte dykt upp, ännu i alla fall, är i vecka 31 nu. Har aldrig hört nån som haft nåt tips på bot mot det... Håll ut!
Usch, hoppas du slipper denna gång!! Tycker det bara blir värre för varje dag som går, hade ingen aning om att ledbanden i fötterna llöser upp sig. Undrar va det ska vara bra för :P Tror faktiskt mina fötter blivit större för skor som normalt brukar sitta kanon kan jag inte ha nu känns för små.
Jag som varit så glad att jag sluppit foglossning osv hittills iaf, så får man muppfötter som man knappt kan gå på! suck