• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Caribe

Ja det är väldigt lugnt härinne? Har ingen arbetsmoral heller... fast måste låtsas ha deT fick en fet löneförhöjning häromdagen, så då får man inte visa upp sin lata sida!

• Maskros67

Grattis Caribe!
    Fick också höjt en tusing, men har inte heller nån arbetslust. Hoppas på o få träffa orsingen ikväll o så kommer en firma hem o ska kika på vad man kan göra för o effektivisera värmesystemet.

Ha en skön kväll!

• lilja71

Kikar in lite sent på eftermiddagen och alla har gått hem, själv är jag dötrött idag...fest igår....det var kul då men inte lika kul dagen efter

Kram till er alla också!

Kikar in imorgon igen!!

• Maskros67

Gomorron flickor.

Usch, idag är ingen bra dag. Har skrivit i bloggen.

Lilja: kul med fest, men som sagt, dan efter är inte alls lika kul. Hoppas du mår bättre idag

Kram allihopa!

• Ma Lu

Tittar in med kramar till Maskros! Läste bloggen och ja...vet inte vad man ska säga men jag blir så sur och trött för din skull

Jag är itne så aktiv för snordimmorna slukar mig Inatt var värst hittills. Ni vet när man lägger sig ner och plötsligt inte kan andas alls samtidigt som ögonen rinner, halsen kliar och det sticker i bihålorna Redan halv tolv gick jag ner och intog soffan och där "sov" jag med katten (som iaf drog rätt snabbt pga mitt trumpetande) till fyra nånting. Sen kunde jag andas igen och gick upp och har sovit gott men kort.

Grattis tjejer till lönehöjen Jag fick också en slant häromveckan. Alltid kul även om det i mitt fall bara var vad man kunde vänta sig och inget jag kan ge mig själv några creds för

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Caribe

Maskros vet inte heller vad jag skall säga? Det finns många trevliga män att träffa på dejting sajter och sen finns det även rötägg som roar sig med att flirta med tjejer tills dom fått ut vad dom vill ha och sen drar dom vidare till nästa... tror att det blir som ett gift för många att flirta på nätet. Det gäller att ha tur att hitta guldkornen. Den här senaste utveckligen är ju verkligen helskum, hoppas så att det finns en bra förklaring så att det inte blir en upprepning av snickaren! Lider med dig vännen! KRAM!!!!

• Caribe

Stackars stackars Malu, inte kul att åka på värsta snörvlet, krya på dig vännen! Du får bädda ner dig med en bra bok! Du har väl läst Stig Larsson trilogin? Annars rekommenderar jag dig att göra det, dom kan pigga upp dig trots snordimma

• Maskros67

Hej igen,
    nu ringde han har uppdaterat bloggen.

Känns mycket bättre nu, men han har ett allvarligt snack att vänta sig. För nu är det dax att jag drar upp lite riktlinjer om vi ska fortsätta tillsammans, o kan han inte köpa det, då får det vara.

Malu: stackare, verkar va många som är förkylda nu igen. Hoppas du blir bättre snart. Är ju iaf inneliggarväder idag, åtminstone här.

Tack för kramar o stöd tjejer! Vad skulle man göra utan er

• Sommar prinsessan

Hej mina goa vänner!
    Bra maskis tänk på att göra saker så att du mår braKyss
    Kramar å krya på dig till Malu.

Grattis till era fina lönehöjningar.

Själv är jag missnöjd med minLedsen
    Ska hälsa från CC hon har ingen dator just nu. Allt bra med henne förrutom ryggen som inte ger med sig.

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

Hej Sessan!

Dumma chef, du ska ha en riktig höjning tycker jag

Du får hälsa tebax till CC, jäkla rygg o krångla!

Hur går det hemma då?

Svar på tråden VIHPS VII