• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • lilja71

Kul att höra ett så bra resultat, Caribe! Tycker det låter kanonbra! Tumme hålls för er!!

• Maskros67

Jag veeet Malu, tiden bara rinner iväg, fast det tycker väl inte du

Kul o se Infan o Lilja, hoppas ni mår bra! Kul o se dig också förstås Idis

Ha en trevlig kväll allihopa!

• Maskros67

Goddagens flickor

Är liiite avundsjuk på Caribe som är ledig idag i finvädret

Ska åka o hämta spån till hästarna direkt efter jobbet, så det blir ingen solning idag heller.

Hoppas alla mår bra

• infan

Måste bara in och fråga om Caribe har hört något om hur det har gått för äggen??? Smäller av av nyfikenhet och önskan om att det har gått bra!

Kram på er!

• xena

Hej alla vänner!

Tittar in som hastigast innan kvällsdags. Har haft magsjuka i mån-tisdag. En regäl genomkörare alla vägar . Nu är man fit för beach 2008 .

ÄNTLIGEN händer det något med våra adoptionspapper. På fredag går vi och legaliserar dem, därefter skall de skickas till UD i Sthlm, därefter till AC som tar dem till Thailänska ambasaden och sedan bums ner till Thailand. Först då börjar vi vänta barn på riktigt (i ca 2 år som sagt). Det har varit seeeeegt på grund av handläggare på AC, men men. Ett par dar hit o dit gör ingenting i långa loppet. Det är mest känslan av att man vill vara klar och vänta "på riktigt".

Håller tummarna för Caribes återföring!

KRAM till alla!!!

• Maskros67

Gomorron flickor!

Xena: fy bubblan för magsjukan, men som sagt, man blir ju lite slimmad på köpet iaf
    Skönt att det börjar bli klart med alla papper iaf.

Undrar hur det gick för Caribes äggisar igår? Hoppas att det blir återföring med ett par riktiga guldisar idag

Själv hamnade jag i Orsa inatt Cool

Kram allihopa!

• Ma Lu

Hej

Å hej å hå, Maskros "Hamnade" i Orsa Kul!!!

Jag är lite orolig för att Caribe inte varit inne och rapporterat... Hoppas innerligt att det inte är nåt strul

Hurra Xena för att det går framåt!!! Men fy fasen för magsjuka Inte ens för beach-formens skull vill man ha sånt

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Maskros67

Hihi Malu, ja man får va lite spontan ibland Han bönade o bad o då kunde jag inte stå emot Cool

Ja, jag blir också lite orolig, hoppas bara att det är att hon inte orkat starta igång datorn när hon är ledig.

• FISK78

Håller hårda tummar för Caribe

Grattis xena, vad roligt att det händer saker!!!

Maskros: Orsa!!! Härligt, hmmmm

• Ma Lu

Klart man ska vara spontan!!! Det är ju det som är det bsäta juh!!!

...och för att tala om gamla synder så var min man i Bollnäs igår Han kom dock snällt hem till kvällen

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
Svar på tråden VIHPS VII