• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • lilja71

Caribe: tack det såg mysigt ut på den restaurangen!

• FISK78

Tummar för Caribe

Här är det lågt efter VUL idag Troligen MA på G men vet inte helt klart ännu... FY FAN VAD SKITJOBBIGT!

• Caribe

Men lilla fisken du skriver troligen, hoppas så att det inte är så och att allt är ok iallafall! Blir så ledsen för din skull vännen

• Maskros67

Hej tjejer, har varit själv här idag, sjukt mycket o göra, o när jag försökt logga in har det inte gått???

Tack för era kommentarer i bloggen Kyss ni är så gulliga. Ska träffa orsingen ikväll o prata igenom lite saker så får vi se hur det går. Bankmannen tycker precis som vissa av er, att jag ska skita i honom, men han pratar ju i eget intresse Han har skickat ca 40 sms på en vecka snacka kontraster
    På torsdag kväll ska jag ha flickorna, fredag blir det dans med bankmannen o några till  o lördag orsingen hemma hos mig. Fullt upp med andra ord, precis som det ska va.

Caribe: perfekt arbetsfördelning med plattorna där jobbig period nu, är faktiskt inte alls avundsjuk på dig, bara pyttelite . Fortsätter hålla tummarna stenhårt

Infan o Lilja, så kul o se er o att ni orkar hålla på med renoveringsprojekt dessutom! Men jag förstår att det är skönt o ha nåt annat o fokusera på.

Ska till frissan ikväll, ska bli så himla skönt, är supergrå nu!!!

Kram alla!

• Maskros67

Fisk: håller tummarna för att det inte är MA !!!

• lilja71

Fisk: nä, vad tråkigt!! Hoppas dom har fel! kram

• infan

Kram till Fisken.

Kan inte hålla mig, är lite nervös... Om ni läser det här i morgon på morgonen eller förmiddagen så genomgår jag ytterligare ett äp. Det är äp nummer 7 (helt ofattbart!) men som ni vet så har vi ju "bara" gjort 5 ivf. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det denna gång inte ska inträffa något - är fullkomligt blockerad och den här gången har det varit sambon som hållt i allt (tidsbokningar, hämta ut ovitrelle, säja till när jag ska börja kissa sticka etc). Inte så att jag inte vill göra detta, det har bara inte gått att ta in det. Det som hände förra gången kan inte hända denna gång för nu kör vi singelnål och skippar att spola äggblåsan - allt för att underlätta den mentala biten.

Snälla, snälla, snälla, snälla... låt det finnas ett ägg..

• Sommar prinsessan

Kram till Fisken!!
    Åh hurra till Infan. Ska tänka på dig hela förmiddagen.
    Hej söta LiljaGlad
    Maskis det är bra att du äntligen njuter av livet!

Caribe vilken härlig dag ni kommer få på fredag med detta vädretSkrattande

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • lilja71

Infan: håller tummen stenhårt!! Det kan bara gå bättre än sist!! Kram

SS: heeej! det var länge sedan vi var här samtidigt! Hur är det med dig? Kram

• Caribe

Infan du kan då hålla en hemlighet men förstår att du inte orkar göra en stor sak av det med tanke på vad du har i bagaget! Men nu är jag superspänd av förväntan och hopp för din skull, måtte det finnas ett fint ägg att plocka! Har ju aldrig varit i din sits men sist med 2 befruktade ägg så fick jag känna lite av det du brukar känna fast du har ändå snävare marginaler! Hejja hejja hejja hejja!!!!!!

Hej sessan det var ett tag sedan, hur mår du?

Kram Kram

Svar på tråden VIHPS VII