• Witchy

Mammagåva

Fick ett sms imorse om att min vännina va på väg in till förlossningen v 40+2. Jag har inte hört nåt så ja antar att hennes grabb e på väg ut. Nu har ja suttit o funderat på va ja ska köpa till HENNE i mammagåva, har ju redan köpt massa kläder till grabben som ska heta/heter Valentin. Detta e hennes 3dje o antagligen sista barn så ja har funderat på att på nåt sätt göra nåt me alla barnens namn. Förslag nån?? Tackar på förhand!!

• Svar på tråden Mammagåva
  • Kurreburre

Jag hänger gärna på här då jag också har en vännina som precis fått barn, det e dock hennes första. Tänkte köpa nåt till mamman då man oftast brukar få en massa grejer till barnet.

Har det nu äääntligen blivit VÅR tur?!
  • Witchy
    tidgod skrev 2008-05-14 14:32:21 följande:
    ett fint halsband i kristall där dom graverar in namn eller fotokanske kan vara något www.3dkristall.se
    Tackar för d tipset. Hittar ja inge till polarn som fick sin pojke idag så hittade ja iaf nåt ja ska köpa till mig själv hihi
  • kanaan

Åh, därifrån ska jag beställa till svärmor i födelsedagspresent!

• Mamma t Twins

Köp en liten påse / korg med goa saker i!
    En tidning, lite choklad, någon tvål, en ansikscreme, / ansiktsmask, hårinpackning...

• Kurreburre

Jag köpte en helårsprenumeration på mama-tidningen och en stor doftpion + kruka som de kan ha i trädgården. De blev jätteglada för presenterna Skrattande

Plötsligt händer det!
  • Solsaga

en fin temugg och något gott te
    en pocketbok och lite gott godis
    eller den riktigt lyxiga varianten med ett armband med barnens namn från www.lyckogram.se

• NowaLi

kolla in www.bruzewitzdesign.com - jättefina & sköna smycken som "tål" att man har småbarn & som är sköna & annorlunda. jag fick när jag blev mamma & älskar det armbandet, har sen köpt halsband också

Svar på tråden Mammagåva